הרב מזוז: "אובמה גנב, פוטין שונא ישראל"

הרב מזוז: "אובמה גנב, פוטין שונא ישראל"

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד', הרב מאיר מזוז תוקף בחריפות את החלטת האו"ם נגד ההתנחלויות, את נשיא ארצות הברית היוצא, ברק אובמה, ואת רוסיה שלדבריו יום לאחר שתמכו בהצבעה מטוס שלהם התרסק בים השחור

מתקפה חריפה: "אובמה גנב; פוטין שונא ישראל"
  (צילום: Amos Ben Gershom/GPO)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד', הרב מאיר מזוז תוקף בחריפות את החלטת האו"ם נגד ההתנחלויות, את נשיא ארצות הברית היוצא, ברק אובמה, ואת רוסיה שלדבריו יום לאחר שתמכו בהצבעה מטוס שלהם התרסק בים השחור.

במהלך שיעור שמסר בישיבה והובא באתר החרדי 'כיכר השבת', אמר הרב מזוז: "יש לערבים 19 מדינות. אבל עינם צרם בנחלה הקטנה שלנו. ויש גם לנוצרים אמריקה ואנגליה, צרפת וגרמניה ועוד. כולם שונאים את ישראל".

על החלטת האו"ם והחלטת אובמה שלא להטיל וטו אמר: "בדרך כלל האמריקאים עושים 'וטו', אובמה אמר הפעם שאסור לעשות התנחלויות. קמו עליו, והוא אמר שהוא לא יזם את זה, אלא אחרים והוא רק אמר את דעתו. פתאום גילתה מדינה אחרת את התמליל שהוא ביקש לעשות זאת, לפני שיעוף הוא רוצה לפגוע בעם ישראל".

"אוי ואבוי לך", תקף הרב מזוז את אובמה, "אתה תקבל מלמעלה מכה. מה המכה? הוא נתפס בשקר, הוא אמר שלא עשה כלום. גנב גימטריה 55, אובמה גימטריה 54, גנבת דעת. ב-20 בינואר תלך הגנב, תצא החוצה, גמרנו, לא צריכים אותך".

בשלב הזה עבר הרב מזוז לתקוף את רוסיה: "רוסיה גם היא, לכאורה יש פנים יפות – אנחנו מסתדרים, פוטין מדבר עם נתניהו כמו ידידים. אבל הם שונאי ישראל".

הרב מזוז הוסיף כי המטוס הרוסי שהתרסק היה כעונש הצבעה של המדינה: "מה קיבלה רוסיה? יום שישי הצביעו נגד ישראל, למחרת בשבת המטוס שלהם התרסק, שיש בו את כל תזמורת הצבא האדום. מטוס שלם התרסק, מאה זמרים המובחרים ביותר הלך לאיבוד. מי אמר שזה בגלל זה? למחרת הדבר! ביום הזה הצביעו למחרת התרסק".

הרב הזהיר בסיום דבריו: "שלא יחשבו שהעולם הפקר. הקב"ה משגיח ושופט ומעניש ומזכיר, וגם נותן שכר. כל האומות שיצאו נגד עם ישראל נפלו עד עפר, לא נשאר בהם שום דבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חשדות ועלילות שקר על אדם צדיק שגנבו ממנו
| 03-01-2017 22:03
והאמת הוא שדבריהם שקרים. והיא והוריה היו מתעללים באכזריות בשני ילדים עד היום שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם ונעשו שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והגיע לגיל 13 ולא דואגת לו אפילו לתפילין, ורק הרב מלמד אותה לומר יש לו הכל. והרב תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם בהפצת שם רע ושקרים עליו. ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב לאחר שנאסרה והוציאו ממנו גט בכפיה ולא רוצה אותו נמשכת ההתעללות האיומה.ויודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור ולבטל אותו, ולא נותנים לו אפילו לישון. אשה ששוברת חפצים ואת הראש והאף והשיניים של ילדיה ואונסת ומונעת ממנו יחסים, ושאמא שלה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל והביאו חתולים ודבורים, וזרקו את הילדים בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות. ומבטיחה להפריד בניהם ומדריכה את ביתה לעשות לו כויות בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שהודתה, היא מפיצה שקרים, כדי לחפות עליה. וממציאה שהוא אמר ולא אמר. רק היה מבזה את עצמו בשקר בכדי לעוררה ממעשיה עם אחיה ושכניה.
2
פוטין אומץ וגודל ע"י יהודי חרדי לא נראה לי שהוא שונא יה
חיים | 03-01-2017 23:38
את היהודים וישראל