חורף חם וזול עם רשת 'ביג שופ' - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווקי

חורף חם וזול עם רשת 'ביג שופ'

לקראת החורף נמצאים עשרות דגמי פוטרים חדשים לכל הגילאים, והצבעים על המדפים ברשת ביגשופ. לדברי מנכ"ל הרשת: עמלנו על קולקציית הפוטרים ודאגנו לבדים האיכותיים ביותר ותוכלו להרגיש את הנוחות של הבדים

חורף חם וזול עם רשת 'ביג שופ'

הם עומדים היטב במבחן הכביסות. הרשת מציעה מגוון דגמים לגברים ונשים, ילדים וילדות, תינוקות. תוכלו לצייד את הילדים בצורה כזאת שהם יעברו את החורף בנעימות ובשלום.

רשת 'ביג שופ' הרשת המובילה לכל צרכי המשפחה בישראל, דואגת לנו במשך כל עונות השנה. לצד המחלקות , ציוד לתינוקות, כלי בית, חשמל וקוסמטיקה, וכמובן ביגוד שנמכרים במחירים הנמוכים ביותר שאינם פוגעים באיכות, רשת ביג שופ דואגת לכם ולכיס שלכם.

"אנחנו דואגים לציבור הרחב, ובפרט כיום שהמשפחות ברוכות הילדים עומדות מול הוצאות רבות. אצלנו תמצאו מגוון של בגדי חורף, מעילים, מגפיים, וכאמור גם בגדים כשהמוטו שלנו לאפשר לכל משפחה לשלוח את הילדים שלה כשהם מוכנים לחורף לישיבות, לתלמודי תורה, ולבנות לבית הספר", מדגיש מנכ"ל רשת ביג שופ שחרטה על דגלה לאפשר לכל משפחה לצייד את הילדים בכל מה שהם זקוקים לו במחירים הוגנים.

תושבי האזורים והסביבה – ירושלים, אשדוד, אשקלון, יבנה, סביבה  וקריות וחיפה, ולאחרונה הסניף החדש והגדול בבאר שבע כבר נהנים מחוויית הקניה המרוכזת והחסכונית במתחמי הענק. ל'ביג שופ' מגיעות פניות מתושבי ערים נוספות, שרוצים גם הם לחסוך זמן וכסף.

היכנסו לאחד ממתחמי 'ביג שופ': באר שבע – ישפרו פלנט, ירושלים –  האומן 9, חיפה – חוצות המפרץ, צומת וולקן ואשדוד – היהלומים 15.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו