גלעד ארדן: "הכוכבים מהוליווד יהיו גשר בין ישראל לעולם"

גלעד ארדן: "הכוכבים מהוליווד יהיו גשר בין ישראל לעולם"

ביוזמת השר לנושאים אסטרטגיים והסברה, גלעד ארדן, הגיע בימים אלה משלחת מכובדת של כוכבים מהוליווד- במסגר תכנית שיזם השר לחיזוק הקשרים והמאבק ב-BDS, האם זה באמת יצליח? את זה עוד נראה

author-image
התכנית הנוצצת של ארדן עם הכוכבים מהוליווד
  (צילום: אוהד צוויגנברג/פלאש90 ושטארסטוק)

ביוזמת השר לנושאים אסטרטגיים והסברה, גלעד ארדן, נחתה בימים אלה משלחת מכובדת של כוכבים מכלל האוכלוסיות בארה"ב במסגרת תכנית לחיזוק הקשרים והמאבק ב-BDS.

לפי התכנית הדרך שבה הכוכבים יוכלו להשפיע על המאבק, היא על ידי כך שהמשלחת צפויה לקיים השבוע סיור מקיף בישראל תוך שהכוכבים מתעדים את ישראל היפה ל-50 מיליון עוקביהם ברשתות החברתיות.

בין הכוכבים שכבר נחתו בישראל ניתן למצוא את דניאל דיי קים ("אבודים", "הוואי אפס חמש"), מייגן גוד ("deception"), סוניקה מרטין גרין וקנריק גרין ("המתים המהלכים") ומארק פלגרינו ("על טבעי", "דקסטר").

משלחת הכוכבים במהלך הביקור (צילום: יחצ)

משלחת הכוכבים במהלך הביקור (צילום: יחצ)

חברי המשלחת עתידים לפגוש במהלך הסיור שלל ישראלים מובלים, בינהם: ליאור רז, יוצר "פאודה", סיוון יערי, מנכ"לית אינוביישן אפריקה, בני ובנות שירות לאומי ממגזרי המיעוטים השונים וצוותים רפואיים, כמו גם ילדים ישראלים ופלסטיניים, המאושפזים בבתי החולים הישראליים.

השר ארדן סיכם את התכנית: "אנו רואים חשיבות רבה בהבאת משפיענים, ממגוון תחומים, על מנת להראות את האמת לגבי מדינת ישראל. אנו בונים גשרים בין ישראל וקהילות ברחבי העולם בכל תחומי החיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו