אימא זה לא משחק ילדים פלוס מאת: שרה פכטר
חדש על המדף, צרכנות , תוכן שיווקי

אימא זה לא משחק ילדים פלוס מאת: שרה פכטר

author-image
אי סדר משעשע: אימא זה לא משחק ילדים פלוס

אם חשבתם שרק אצלכם מתנהל קרב חרבות מושחז בין חלקי המשפחה לענפיה, רק אצלכם לילדים אין תרבות סדר והתנהגות כמו שהייתם חולמים – תופתעו לגלות כי לא סגרתם בלעדיות על התמודדות משפחתית.

"אימא זה לא משחק ילדים פלוס" הוא הספר המשעשע והמחכים בו זמנית שקראתם לאחרונה. הספר המלא ברגשי הזדהות ותובנות, בזמן איכות מרגיע לצד חוויות שכולנו עוברים. בספר מוצגים הקונפליקטים המשפחתיים באופן משעשע, האפיזודות לקוחות מתוך המציאות, כשהן מתובלות בפלפל ובמלח כפי שרק שרה פכטר יודעת לעשות.

כי ככלות הכל, אין ספק שהנושא המרגיז/המצחיק/ המזוויע ביותר, הוא הנושא המשפחתי.

כולנו חיים אותו, כולנו חווים אותו עם צדדיו החיוביים והשליליים, כולנו מקטרים על החמות, כועסים על הגיס החמדן, לא סובלים את הגיסה המעצבנת ומאושרים שמישהו מזדהה עם רגשותינו.

את הספר הראשון "אימא זה לא משחק ילדים", כתבה שרה פכטר לפני שזכתה לחתן את הבת הראשונה.

הספר הזה, שמכיל שישים פרקים חדשים, יוצא לאור מנקודת מבט אחרת, של אימא בשלה יותר ובעלת ניסיון ענף יותר. היא ממשיכה ומלווה אותנו בחיי היום יום עם האתגרים, ההתמודדויות, הקשיים והלחצים, לצד רגעי היופי, השמחה והעונג.

שרה פכטר, סופרת ועיתונאית מוכשרת ומוערכת, ותיקה ועתירת מעש, מומחית במיוחד בעיקר ליחסים משפחתיים ותקשורת בינאישית, מגישה את ה-ספר שלה.

כל מי שקורא בספר מוצא עצמו צוחק ומזדהה, מרצין ומקבל תובנות, מוצא את עצמו, וגם את הגיס, הגיסה, החם והחמות, הבן הבכור, הסנדוויץ' ובן הזקונים. מה שקורה בין כתלי הבית או כתלי בית הספר, הספסל בגינה או הקניות בחנות.

מובטחת לכם שעה של הנאה מיוחדת בה תצחקו, תכאבו, תגחכו, תתלהבו. בסוף עוד תשאלו את עצמכם, האם שרה פכטר כתבה את הספר על המשפחה שלכם.

והעיקר, אתם תחוו שעות של הנאה מושלמת, בקריאה בספר שלא ישכח מהר.

קטגוריה: מבוגרים

כריכה: רכה

הוצאה: יפה נוף

הפצה: יפה נוף

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רכישת הספר
ארז מרסלה | 14-05-2018 11:30
שלום, מאוד רוצה לקרוא את הספר. איך אפשר לרכוש? תודה. 0506865607