טיול לצפון הרחוק - הדתיים כובשים את לפלנד. כן, דווקא בחורף
טיולים, צאו לטייל , תוכן שיווקי

טיול לצפון הרחוק - הדתיים כובשים את לפלנד. כן, דווקא בחורף

להיזכר בילדות זה לראות את נילס ממריא עם אווזי הבר אל עבר הארצות המושלגות. מה יש שם שכל כך מסעיר אותנו? ואיך מסתדרים עם הכשרות?

author-image
אוהבים שלג ובחרמון צפוף? תכירו את הזוהר הצפוני
  לטוס ללפלנד כמו נילס והאווזים ( צילום מסך )

הטיולים הבאמת מיוחדים בחו"ל, לרוב נשארים מחוץ למסלול הדתי בגלל הקשיים להסתדר שם. כן, שהיינו צעירים היינו יכולים לחיות על שעועית משימורים איפשהו על איזה הר באמריקה, אבל עכשיו הכרס קצת גדלה, והאמת? גם הקלאס – תנו לאכול כמו בני אדם.

אם את אירופה כבר חרשתם, ואת ניו-יורק אתם משאירים לאירועים, כדאי שתכירו את הצפון הרחוק: לפלנד. חבל ארץ של 100,000 קמ"ר שכולל רוסיה, פינלנד, נורבגיה ושבדיה. בדרך כלל אנחנו רוצים לברוח מהקור בארץ, ולתור – כמו אווזי הבר – אחר מדינות חמות יותר בחורף. אבל התקופה הטובה ביותר לבקר בלפלנד היא דווקא עכשיו.
לטוס לארצות השלג דווקא בחורף| לחץ כאן

הזוהר הצפוני - מרהיב ביופו

הזוהר הצפוני – מרהיב ביופו

אחרי כל הגשמים והסערות, מזג האוויר מתקרר עוד קצת והנוף מכוסה בלובן בוהק – מראה שלא סתם חוזרים אליו שוב, ושוב ושוב…בנוסף, שעות האור מתארכות מיום ליום וזו ההזדמנות לנצל את המרחבים המדדהימים האלה.

האטרקציות שמביא אותנו הצפון הרחוק הן ייחודיות אך ורק לו. כך למשל הזוהר הצפוני או אורורה בוראליס כפי שמכונה אצל המקומיים – המחזה הכי על-טבעי שעין אנושית יכולה לראות, השמיים נצבעים באורות מרקדים בצבעי ירוק וכחול. האורות הצפוניים האלה מתרחשים ברוב הלילות בלפלנד, כשהתקופה הטובה ביותר לראות אותם היא בין דצמבר לאפריל.

ועוד לא דיברנו על ארמון מקרח שכולל חדרי שינה ומסעדה, אופנועי שלג, ספינות שוברות קרחונים ענקיים, חיות בר (מדובים ועד נמרי שלג) ומזחלות עם כלבי ההאסקי המפורסמים.

אבל רגע, איך הדתיים נכנסים לכל הסיפור הזה?

עכשיו נפתחה אפשרות למסלול מותאם לדתיים ללפלנד ולהיחשף לצפון עם כל מה שצריך: מלון בקתות חדש ויוקרתי ברמת 5 כוכבים, ארוחות בכשרות מהדרין בפנסיון מלא, וארוחת ערב בשרית כל יום ויום.

במשך שבוע שלם ושישה לילות, תוכלו לחוות את הארצות המושלגות בטיול מותאם ומאורגן היטב כדי לכלול כמה שיותר אטרקציות ואפשרויות. כבר מהטיסה אתם לא מסתבכים ובטיסה ישירה היישר מתל אביב לרובניימי באל על.

Snowland Rovaniemi

ארמון מקרח על רקע הזוהר הצפוני

אל תדאגו, כבר בנחיתה תוכלו לבשר לילדים שהגעתם בשלום, יהיה לכם אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) חופשי באוטובוסים וגם במלון. אם כבר המלון, הטיול כולל מלון בקתות חדיש ברמה תיירותית גבוהה.

מלון בקתות היוקרה של קשרי תעופה בלפלנד

מלון בקתות היוקרה של קשרי תעופה בלפלנד

קודם כל, אל תיבהלו מהקור המקפיא. לאורך כל הטיול תוכל להשאיל ציוד חורף מלא: סרבל ארקטי, נעליים, כפפות וגרביים וכל מה שצריך. בכל יעד ויעד ילווה אתכם מדריך ישראלי בכיר ומנוסה. הניוד יהיה באוטובוס תיירים נוח וממוזג. כמובן שכל שהאוכל כשר למהדרין – פנסיון מלא. אם לא אוכלים צהריים במלון אז תקבלו כריכים ומרק חם.

אז מה עושים בתכל'ס? הטיול המיוחד מביא עמו את החוויות שרק בצפון הרחוק תוכלו לקבל: שייט בשוברת קרח, נהיגה בזוגות על אופנועי שלג, מזחלות כלבי האסקי ומזחלות איילי הצפון, סיור למפלים הקפואים, טיול רגלי עם סנדלי שלג, כניסה לטירת הקרח בפארק ":איש השלג", חווית דיג בקרח כולל כל הציוד (מקדחים, חכות ופתיונות), וכמובן הזוהר הצפוני ועוד ועוד ועוד.

מתחילים להתחמם בצפון הרחוק, עם מסלול מותאם לדתיים שרוצים להגשים חלומות לטיול ייחודי. משפחות, זוגות וצעירים – כל אחד יכול למצוא את החוויה הייחודית שלו. על פני השלג הלבן כולם שווים.

לטוס לארצות השלג דווקא בחורף| לחץ כאן

0_kelkkailua_saariselalla (22)_230

נהיגה בזוגות על אופנועי שלג

מלון בקתות היוקרה של קשרי תעופה בלפלנד

מלון בקתות היוקרה של קשרי תעופה בלפלנד

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נופש בלפלנד
עמס כהן | 30-08-2017 21:36
שלום מעוניין לדעת באם יש נופש כשר בלפלנד בחנוכה תודה פון 0522461008