רשת קפה ביגה פותח סניף ראשון כשר למהדרין – בקניון רמי לוי במבשרת ציון - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת , תוכן שיווקי

רשת קפה ביגה פותח סניף ראשון כשר למהדרין – בקניון רמי לוי במבשרת ציון

רשת קפה ביגה פותחת סניף ראשון כשר למהדרין, המיועד לקהל הדתי והחרדי. הסניף החדש נפתח לאחרונה בקניון רמי לוי במבשרת ציון והוא מצטרף ל-15 סניפי ביגה ברחבי הארץ. הסניף ממוקם בקומה השנייה של הקניון  ומשתרע על שטח של כ- 300 מ"ר הכולל גם מרפסת חיצונית הפונה לנוף. הסניף החדש כולל סה"כ כ-150 מקומות ישיבה.

author-image
רשת קפה ביגה פותח סניף ראשון כשר למהדרין – בקניון רמי לוי במבשרת ציון

סניף ביגה במבשרת, כולל מעדניית בוטיק על טהרת הבריאות, מאפים, עוגות, לחמים, ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים. במקום ניתן לקיים אירועים פרטיים חגיגיים, עם מנות שף. עוד מציע הסניף גישה לנכים וטייק אווי.

יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה ביגה: "טרנד הבריאות שתפס תאוצה רבה בשנה האחרונה בתחום המסעדות בישראל, הגיע גם למגזר הדתי והחרדי שאין לו מענה בכשרות מהדרין, על כן החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף המיועד למגזר המחפש חווית קפה בינלאומית ומשלב בתוכו  תפריט המושתת על מנות בריאות".

סניף ביגה מבשרת כולל בולנז'רי ייחודי, אשר יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרת בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים.

הסניף מציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה ,קימל, יטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לצד מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

התפריט הייחודי המוצע בסניף, הינו על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות, ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות ביגה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות, האדריכלים והמעצבים. מראה הסניף הינו בסגנון פריז שיק.

כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר פ"ת!

שעות פעילות הסניף:

א' – ה', החל מהשעה  09:00 ועד 23:00.

בימי שישי, החל מהשעה 08:00 ועד 15:00

ובמוצ"ש חצי שעה אחרי צאת שבת ועד השעה 24:00.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו