סדרת טיפוח טבעית להזנת הגוף בחורף – מבוססת על פרי הזית - סרוגים
יפה לי, צרכנות , תוכן שיווקי

סדרת טיפוח טבעית להזנת הגוף בחורף – מבוססת על פרי הזית

בחורף עורנו נוטה להיות יבש מהרגיל ומצריך הזנה, התחדשות ולחות. מותג הטיפוח הטבעי Olea essence מבית הבד של הגולן, מציג סדרת מוצרים חורפית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית

author-image
סדרת טיפוח טבעית להזנת הגוף בחורף – מבוססת על פרי הזית
  סדרת החורף של olea essence | צילום: ריצ'ארד הארי

המוצרים של olea essence מיוצרים בבית הבד של הגולן – זוכה התחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנסיסקו. בית הבד של הגולן הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית איכותי.

סדרת החורף כוללת שבעה מוצרים: קרם לשיקום העור, מסיכה לשער, שפתון לחות טיפולי, קרם ידיים, חמאת גוף, סרום לפנים ותרחיץ לפנים לעור עדין ורגיש. כל אחד מהמוצרים עונה על פונקציה שונה – הזנת הגוף והפנים, הענקת לחות, סיוע להתחדשות העור והתמודדות עם יובש וגרד.

המותג olea essence מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על סגולות שמן הזית; מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג'ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד.

אבנר טלמון, הבעלים של olea essence: "המוצרים שלנו נמכרים לאורך כל השנה, ובעונת החורף אנו רואים את הצורך המוגבר בהגנה וטיפוח העור מקור ומיובש. כל המוצרים שלנו 100% טבעיים ומבוססים על פרי ושמן הזית שאנו מייצרים במעבדותינו בבית הבד של הגולן בתהליך קפדני".

סדרת החורף של olea essence | צילום: ריצ'ארד הארי

בית הבד של הגולן. סדרת החורף של olea essence | צילום: ריצ'ארד הארי

מוצרים ומחירים: קרם לשיקום העור 50 מ"ל (159 ש"ח), מסיכה לשיער 50 מ"ל (99 ש"ח), שפתון לחות טיפולי 15 מ"ל (66 ש"ח), קרם ידיים 15 מ"ל (60 ש"ח), חמאת גוף 100 מ"ל (180 ש"ח), סרום לפנים 30 מ"ל (315 ש"ח) ותרחיץ לעור עדין ורגיש 120 מ”ל (49 ש"ח).

להשיג במרכזי המבקרים של בית הבד של הגולן:

תל אביב – רחוב בן יהודה 17. טלפון: 050-2888715.

קצרין – אזור התעשייה. טלפון:  04-6850023 או 050-2888709.

עין גב – נמל עין גב. טלפון: 050-2888705.

ובאתר האינטרנט: www.oleaessence.com

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו