להיט חדש במשחקי הילדים: קוביות משחק רכות מחומר פטנט - סרוגים
ילדים, צרכנות , תוכן שיווקי

להיט חדש במשחקי הילדים: קוביות משחק רכות מחומר פטנט

'סגל' מציגה לקראת חג החנוכה את הלהיט מבית 'קלמנטוני' – קוביות רכות, לחיצות ובעלות פינות מעוגלות לבטיחות מקסימאלית, הניתנות לכיבוס ללא חשש

author-image
להיט חדש במשחקי הילדים: קוביות משחק רכות מחומר פטנט
  קוביות רכות וריחניות. קלמנטוני | צילום: יח"צ

'קלמנטוני' היא ענקית צעצועי תינוקות וילדים, המשווקת את מוצריה בהצלחה בשוק האירופי וברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח צעצועים ומשחקים לתינוקות, פעוטות וילדים, בסדרות מגוונות בהתאם לגיל ותחומי עניין.

קוביות המשחק הייחודיות המוצעות כעת, תורמות להתפתחות החושית והמוטורית, ומפתחות את הדמיון אצל התינוקות והפעוטות. הקוביות מומלצות למשחק מגיל חצי שנה ומעלה, ומגיעות במידות ודרגות קושי המשתנות על פי הגיל.

מארז 'קלמנטוני' 24 או 60 קוביות ריחניות בצורות וצבעים שונים

הקוביות מתאימות לכל מגוון המשחקים של קלמי פלוס. הקוביות רכות, בטיחותיות ובעלות פינות מעוגלות, החומר לחיץ, ריחני, רחיץ והיגייני, הניתן לכביסה במכונה. הקוביות תורמות להתפתחות החושית, למוטוריקה העדינה ולדמיון. הקוביות מסייעות בלימוד צורות, צבעים וחיות. הקוביות רשומות כפטנט והן מיוצרות באיטליה.

מחיר מומלץ: החל מ-99 ש"ח.

מארז בית - קלמנטוני | צילום: יח"צ

מארז בית – קלמנטוני | צילום: יח"צ

מארז בית – 'קלמי'

מארז 15 קוביות 'קלמי' בצורות וצבעים שונים, המפתחות את הבנת הקשר של סיבה ותוצאה. גג הבית הוא משטח מותאם לבנייה ומשחק. ניתן להכניס ולהוציא קוביות דרך דלת הבית והגג. בסיום המשחק ניתן לארוז את כל החלקים אל הבית ולאחסן באופן מסודר ומאורגן.

מחיר מומלץ: 99 ש"ח.

מארז צב 'קלמנטוני'

מארז צב עם מכסה ו-15 קוביות בנייה רכות וריחניות. ניתן לאסוף את הקוביות לתוך הצב. מכסה הצב מאפשר לבנות על גבו. הצב על גלגלים וניתן לגרור אותו באמצעות החוט הקשור בחלקו הקדמי. בסיום המשחק ניתן לארוז את כל החלקים אל הצב ולאחסן במאורגן. מומלץ מגיל 6 -18 חודשים.

מחיר מומלץ: 99 ש"ח.

להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו