מחאת החצאיות של עובדות הכנסת - סרוגים

מחאת החצאיות של עובדות הכנסת

בעקבות מספר אירועים שאירעו בימים האחרונים בהם נחסמה כניסת מספר עוזרות פרלמנטריות למשכן הכנסת בטענה שלבשו שמלות "קצרות מדי", מתכוונות היועצות הפרלמנטריות להגיע מחר לעבודה בכנסת כשהן לבושות בשמלות וחצאיות

author-image
מחאת החצאיות של עובדות הכנסת
  (צילום: מתוך ynet)

בעקבות מספר אירועים שאירעו בימים האחרונים בהם נחסמה כניסת מספר עוזרות פרלמנטריות למשכן הכנסת בטענה שלבשו שמלות "קצרות מדי", מתכוונות היועצות הפרלמנטריות להגיע מחר לעבודה בכנסת כשהן לבושות בשמלות וחצאיות.

בוועד הדגישו כי לא מדובר בפרובוקציה אלא בהבהרה שלבוש מכובד אין משמעו לבוש צנוע במונחים פונדמנטליסטיים.

כזכור, היועצת הפרלמנטרית של חברת הכנסת מרב מכאלי, שקד חסון, עוכבה לפני מספר ימים בכניסה למשכן הכנסת מכיוון ששמלתה הייתה קצרה מדי ולא תואמת את קוד הלבוש החדש של הכנסת.

על פי הדיווח באתר ynet, חסון הגיעה למשכן אך נעצרה על ידי אנשי הבידוק, שטענו בפניה כי השמלה שלה לא מספיק ארוכה והיא לא יכולה להיכנס. מיכאלי פנתה בעניין למנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ', והיועצת שלה הורשתה להיכנס ולהתחיל את יום העבודה.

(צילום: מתוך ynet)

(צילום: מתוך ynet)

ראוי לציין שהמקרה של חסון אינו היחיד. גם מוריה סילפן, היועצת הפרלמנטרית של ח"כ אלי אלאלוף (כולנו) לא הוכנסה אתמול למשכן הכנסת מפני שלבשה שמלה "קצרה מדי".

על פי הדיווח ב'הארץ',ישנן שתי נשים נוספות בעלות תפקידים בכנסת שלא הוכנסו בשבועות האחרונים למשכן מאותן סיבות. מהכנסת נמסר כי בעקבות הפרסומים "כינס הבוקר מנכ"ל הכנסת את הגורמים המקצועיים בכנסת בנושא קוד הלבוש והנחה להפקיד על רגישות ושכל ישר".

סילפן עצמה המתינה בכניסה למשכן במשך כ-40 דקות, במהלכן שני עובדי משמר הכנסת בדקו את לבושה והחליטו כי היא אינה יכולה להיכנס. העובדים הציעו לה ללבוש מכנסיים שלטענתה "היו זרוקים שם" כדי להיכנס. כשסירבה, היא נאלצה לחזור לביתה להחליף בגדים ורק לאחר שהגיעה בלבוש אחר הסכימו השומרים להכניסה למשכן. לדבריה, כעבור שעתיים התקשר אליה מפקד משמר הכנסת וביקש ממנה "שלא תגרום להם את עוגמת הנפש הזו שוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אתר דתי לא אמור להציג תמונות כאלה
| 13-12-2016 21:54
2
פמיניסטיות רוצות להידמות בתכונות שלהן לגבר והן לא מבינות את המשמעות האמיתית של להיות אישה.
| 13-12-2016 22:59
מישהו צריך להסביר לכל אותן נשים פמיניסטיות שאם הן רוצות יחס מכבד הן צריכות להתלבש בצורה מכובדת. לבוש חשוף זה בפירוש סוג של הטרדה מינית. ברגע שפמיניסטית חושבת שהיא יכולה בדיוק כמו גבר היא מאבדת את היכולת להבין את היחודיות שלה כאישה וכוח ההשפעה שיש לה על גבר לטוב ולרע..