דווקא עכשיו: המחאה המקורית של ארגון 'פעמונים' - סרוגים

דווקא עכשיו: המחאה המקורית של ארגון 'פעמונים'

פעילים מטעם ארגון 'פעמונים' יפגינו ברחבי הארץ מחוץ למקומות בהם ייערכו מופעי חנוכה במטרה לעודד הורים למנוע בזבוז כספי מיותר ולהתחיל לחסוך כסף לילדיהם

דווקא עכשיו: המחאה המקורית של ארגון 'פעמונים'
  ארכיון. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Esther Rubyan/Flash90)

חנוכה הפך כבר מזמן לחג המופעים ולמסחטת כספים להורים. למה אנחנו מוציאים כל כך הרבה כסף בחנוכה? בעיקר בגלל הרגלים רעים שמוליכים אותנו אל אותן מלכודות מדי שנה.

הבילוי עם הילדים במופע איננו מסתכם במחיר הכרטיס להופעה גם אם השגנו אותו בהנחה. לעלות הכרטיס נוספות ההוצאות הנלוות של נסיעה, חנייה, מזון ומזכרות מהאירוע- שמסתכמות במאות רבות של שקלים לכל משפחה. וזהו רק יום אחד. מה עם שאר 7 הימים?

יחלקו קופות חיסכון

בארגון 'פעמונים', המסייע למשפחות רבות להתנהל בצורה אחראית בכל הנוגע למצבן הכלכלי,  יוצאים נגד בזבוזי החג המכניסים משפחות רבות למינוס מיותר, ולכן ב 14 לדצמבר, בכניסה להיכל טוטו חולון (בו תתקיים הופעת מותק של פסטיבל)  ולמחרת בהיכל התרבות בלוד), יקימו פעילי הארגון דוכן מחאה בו יחלקו לילדים קופות חיסכון במטרה ללמד שניתן וכדאי לחסוך את דמי החנוכה.

דווקא עכשיו

מנכ"ל פעמונים אוריאל לדרברג מסר ל'סרוגים' כי"הדגשת החיסכון היא אחת מארבע הרגליים בהתנהלותם הכלכלית של משקי בית בישראל". לדבריו: "במיוחד עכשיו, כשהורים נדרשים לקבל החלטות בנושא החיסכון לילדיהם במסגרת תוכנית "חיסכון לכל ילד", פעמונים מעודדים את ההורים להכפיל את החיסכון לכל ילד, מתוך הבנה שחיסכון כזה יאפשר לילדים בבגרותם לצאת לחיים עצמאיים כשברשותם סכום כסף נאה, ובנוסף ייתן להם את השיעור הראשון על ערכו וחשיבותו של החיסכון, ושניהול נכון של כסף יכול להביא כסף נוסף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו