תכשיטי 'אבנים' בכסף ובזהב – לענוד את הדמיון - סרוגים

תכשיטי 'אבנים' בכסף ובזהב – לענוד את הדמיון

חנות 'אבנים', המתמחה בעיצוב וייבוא של תכשיטי כסף וזהב, עבודות צורפות ושיבוץ, משיקה קולקציית תכשיטים לחורף במגוון רחב וייחודי של סגנונות היוצרים תשוקה לתכשיט בלתי שגרתי – תכשיט שהוא ייחודי רק לך

author-image
תכשיטי 'אבנים' בכסף ובזהב – לענוד את הדמיון
  "אבנים". תכשיטים מעוצבים בכסף ובזהב | צילום: נתי גולד

חנות התכשיטים 'אבנים', בבעלות אריק סיטב – צורף ומעצב תכשיטים שהחל את דרכו בעולם התכשיטים כמוכר תכשיטים צעיר, מציעה קולקציה שהתפתחה לקווי תכשיטים בסגנונות שונים אשר חלקם מעוצבים בסגנון מינימליסטי המשלב חרוזים, אבנים ופנינים בעבודת יד, חלקם בסגנון עמוס יותר, חלקם בסגנון אותנטי המזכיר מדינות שונות בעולם ועוד.

"אבנים" שיינקין 4, תל אביב

"אבנים" שיינקין 4, תל אביב | צילום: רפי דלויה 

 

החנות, המתמחה בעיצוב וייבוא של תכשיטי כסף וזהב, עבודות צורפות ושיבוץ, היא חנות קטנה ומקסימה בלב תל אביב (רחוב שיינקין 4), שבשונה משאר חנויות התכשיטים, אצלה המגוון הרחב והייחודי יוצר תשוקה לתכשיט לא שגרתי – התכשיט האישי שהוא רק שלך.

התכשיטים בקולקציית החורף החדשה קיבלו פרשנות עכשווית בעלי אמירה ומסר. הקולקציה החדשה כוללת טבעות כסף בציפוי זהב (אחריות לשנתיים), טבעות גדולות של "עץ החיים" עם תליון תואם, טבעת כתר, טבעות בשילוב אבנים, טבעות חלקות עדינות ועוד.

אריק משתדל תמיד לשמור על חדשנות ומקוריות בחומרים החדשים אותם בוחר לשלב בפריטים שלו ושומר על עיצובים ייחודים ובאיכות בלתי מתפשרת. השילוב של מתכות יוקרתיות עם חומרים פשוטים ועיצוב התכשיטים המעודן, נותן המון כבוד לחומר עצמו. נגיעותיו של אריק מורגשות בכל הקולקציה המכניסות ייחודיות בכל פרט – כל אלו מייצרים יופי שלא ניתן להתעלם ממנו.

קולקציית "אבנים" | צילום:

קולקציית "אבנים" | צילום: נתי גולד

קולקציית 'אבנים' מציגה מבחר מאוד מגוון, עשיר ומרשים. קולקציה מפתיעה שבה המרקמים, החומרים, הצבעים והצורות מאפשרים לבטא את ה"אני" שלך, דרך פריט בודד או באמצעות שילוב פריטים שונים. ההתאמה האישית הופכת את חוויית הקנייה למהנה במיוחד.

אריק שומר על השילוב בין רוחני-שאנטי לאופנה, תוך התאמה של סוג האבן לאופי הלקוחה ובכך יוצר תכשיט בהתאמה אישית. קהל היעד הם אנשים שעומדים על דעתם, עם טעם מפותח, הויודעים מה הם אוהבים ללא השפעת מותגים.

"אבנים" | צילום: רפי דלויה

"אבנים". אריק סיטב | צילום: רפי דלויה

מבחר התכשיטים מופיע על לפי קווי עיצוב שונים:

  • קולקציית כסף – "הלב" של החנות ובה מבחר ענק: טבעות עדינות משובצות אבנים טבעיות המיובאות מהודו, נפאל, אינדונזיה ומכפרים נידחים עד תכשיטי גורמה מאיטליה – צמידים ואבנים באיכות גבוהה מאוד – אך במחירים אטרקטיביים.
  • קולקציית זהב – קולקציית תכשיטי אופנה ובה מעל 500 מודלים של תכשיטים. אריק אוהב את העבודות העתיקות שנעשו בעבר בתכשיטים ומשתמש בהן גם היום ובכך יוצר קולקציית רטרו-שיקית. לאוהבי זהב צהוב – החנות מציעה מגוון רחב של תכשיטי כסף מצופים זהב צהוב איכותי ביותר.

אריק מקפיד לתמוך ולעודד מעצבים צעירים ומחזיק קולקציות שלמות של מעצבים ישראליים, כשהוא בוחר אותן בקפדנות, תוך שמירה על טעם אופנתי ואיכות החומרים.

לפרטים והתרשמות: 03-5250057 ובפייסבוק "אבנים חנות תכשיטים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו