הרב דרוקמן לנשיא: "לבסס תורנית את הגאולה" - סרוגים

הרב דרוקמן לנשיא: "לבסס תורנית את הגאולה"

את ספרו "קמעא קמעא" הגיש הרב חיים דרוקמן ראש מוסדות בני עקיבא לנשיא המדינה כשהוא נרגש והסביר "מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו, המסר בספר הוא שיש ביסוס תורני שהמדינה היא חלק מהגאולה וכך יש לראות אותה"

הרב דרוקמן לנשיא: "לבסס תורנית את הגאולה"
  (צילום: מארק ניימן/לע"ם)

הרב חיים דרוקמן ראש מוסדות בני עיקבא נפגש ביום שני השבוע עם נשיא המדינה ראובן ריבלין והעניק לו את ספריו החדשים תוך שהוא מוסיף "זו הפעם הראשונה שיש ספר ובו ביסוס תורני לגאולה שבדורנו".

את ספרו "קמעא קמעא" הגיש הרב חיים דרוקמן  ראש מוסדות בני עקיבא לנשיא המדינה כשהוא נרגש והסביר "מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו, המסר בספר הוא שיש ביסוס תורני שהמדינה היא חלק מהגאולה וכך יש לראות אותה".

הנשיא דיבר על הצורך הגדול לוודא כי גם הדור הבא יכיר את הנושא של "ראשית צמיחת גאולתנו מתוך חיבור לשורשים" ושמח לשמוע ממנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט כי למעלה מ-24,000 תלמידים לומדים היום ברשת, השלושה שוחחו גם על בוגרי יב"ע הנמצאים בעמדות מפתח כיום.

בהמשך הראה הרב דרוקמן לנשיא את סדרת הספרים "הפרשה לדורנו" בהם דברי תורה על כל אחת מפרשות השבוע ממבט של דור הגאולה ולצד קיום המדינה. הנשיא עלעל בספרים וביקש להניח בעצמו בארון הספרים בלשכתו על מנת שיוכל להשתמש בהם בעתיד לטובת נאומיו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו