מפתיע: מהן הנעליים הכי נחשקות ברשת? - סרוגים

מפתיע: מהן הנעליים הכי נחשקות ברשת?

מפתיע: יותר ממאה אלף גולשות נעצו וקבעו לאחרונה שנעלי האדידס מדגם ZX flux, הן זוג הנעליים הנחשקות כרגע. אז מה מיוחד בנעליים? כמה עולות? והאם הן שיק או שוק? בואו לגלות ולהחליט 

מפתיע: מהן הנעליים הכי נחשקות ברשת?
  מי הן הנעליים הנחשקות ברשת?(צילום: שטארסטוק)

לאחרונה חל שינוי קיצוני ביחס לנעלי הספורט, אם לפני שנתיים הייתן מוציאות את נעלי הספורט רק למכון הכושר ולטיול במסלולי הארץ ב2016 נעלי הספורט כבר הפכו לפריט אופנה שולט במלתחה של כל פאשניסטה. ולאחרונה יותר ממאה אלף גולשות נעצו לאחרונה באפליציית 'פינטרסט' את נעלי הספורט של חברת 'אדידס' מדגם ZX flux. הדגם המדובר בעיצוב מינימליסטי שחור, שחלקו התחתון מעוטר בזהב מטאלי, הפך למשאלת ליבן של נשים רבות ברחבי העולם.

אין סיבה ברורה לכך שנעל הספורט המינימליסטית הזו, הפכה תוך ימים ספורים לפריט אופנה כה נצרך בקרב הפאשניסטות ברחבי העולם. אנחנו משערים שפס הזהב המטאלי בחלק התחתון של הנעל בשילוב המינימלסטיות השחורה, עשתה את העבודה וגרמה לפאשניסטות המובחרות לנעול אותן ולגרום לסערה ברשת החברתית.

נעלי הספורט הנחשקות ברשת (צילום:אינסטגרם)

נעלי הספורט הנחשקות ברשת (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

ואם אתן שואלות על המחיר- כצפוי מנעליים כה נחשקות, במהדורה מוגבלת, המחיר כמובן בהתאם. הנעליים הנחשקות נמצאות כרגע ב "out of stock" באתר אדידס הרשמי. וכרגע ניתן לרכוש אותן באתרי מכירות כמו ebay במחיר שמתחיל ב- 700 שקלים ומעלה.

היסטרית ה"נעיצות" הנוכחית מדווחת באתר 'WHO WHAT WEAR' כתופעת פינטרסט יוצאת דופן :"נתקלנו בנעלי סניקרס של אדידס והבחנו מיד במשהו מדהים: הן ננעצו כמט 100,000 פעמים, 94,000 פעמים ליתר דיוק. האם מדובר בהפתעה? העולם כבר השתגע מסניקרס "רוז- גולד" של נייקי, כך שללא ספק מדובר בטרנד ברור".

עדין לא נחשבת לזירה חמה למפרסמים (צילום: שטארסטוק)

עדין לא נחשבת לזירה חמה למפרסמים (צילום: שטארסטוק)

למרות הפופולריות המתעצמת של רשת 'פינטרסט', היא עדיין לא נחשבת לזירה בה המותגים מכוונים את תותחי המשאבים שלהם. על פי סקר שנערך ברשת, ייתכן והאסטרטגיה הזו צריכה להשתנות. על פי הסקר הזה כ67% מהפעילים ברשת מסתמכים על 'פינטרסט' בתכנון הקניות לעונת החגים הקרבה ועושים זאת מוקדם בהרבה מהצרכן הממוצע.

נתון מעניין שפרסמה הרשת הוא שהפעילים בה צפויים להוציא סכום כפול על קניות לחגים, בהשוואה לאנשים שלא משתמשים בה. לנתונים הללו, לא קשה להסיק, משמעות כלכלית מכרעת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו