כמו במלון: 'אלכסנדר' – מגבות יוקרתיות ומפנקות - סרוגים

כמו במלון: 'אלכסנדר' – מגבות יוקרתיות ומפנקות

מה שהחל כשמועה שנלחשה מפה לאוזן על ידי מביני דבר, הפך לתהליך הולך וגובר ורבים רוכשים מגבות איכות על מנת ליהנות מפינוק מושלם, מגע קטיפתי מלטף וצבעים שמשווים מראה נהדר לכל חדר אמבטיה. וגם: איך תזהו מגבת איכותית

author-image
כמו במלון: 'אלכסנדר' – מגבות יוקרתיות ומפנקות
  מגבות אלכסנדר - רכות ללא פשרות

לרבים מאתנו ישנו זיכרון מתוק של ביקור במלון בוטיק מדהים, בצימר מפואר או בספא מרשים, שבו פינקו אותנו במגבות גוף ענקיות ויוקרתיות. מיד לאחר שהחופשה תמה, אחד הזיכרונות שנשארים עמנו,  הם אלו של המגבות האווריריות והרכות שהיו בחדר האמבטיה במלון או בצימר, ואז מתגנבת לראשנו המחשבה, כיצד ניתן להשיג מגבות איכות מפנקות כאלו שכיף להתעטף בהן גם שעות לאחר האמבטיה? כתבה זו תסקור את עולם מגבות היוקרה ותענה על השאלה כיצד ניתן להעתיק את התחושה המפנקת והמלטפת הזכורה לנו מהחופשה אל חדר האמבטיה הפרטי בביתנו.

אז שמנו פעמינו אל החנות, והתחלנו למשש את המגבות השונות. על פי רוב המגבות שנתקל בהן בחנות יהיו עבות וישדרו לנו תחושה של איכות. אולם לרובנו צפויה אכזבה קשה לאחר שנכבס את המגבות בפעם הראשונה. הרכות שחשנו בעת הרכישה נעלמה כלא הייתה, וכעת מה שנותר לנו הוא מגבות קשות ומחוספסות שאיבדו משמעותית מהעובי שלהן, יכולת הספיגה של המגבות נמוכה ביותר, עד לא קיימת. התחושה שלנו היא שהוליכו אותנו שולל. אז מתברר שחוש המישוש לא מספיק כשרוצים לבחור מגבת גוף יוקרתית, ויש לשים לב לכמה פרמטרים נוספים, לפני שרוכשים מגבות איכותיות.

מגבות אלכסנדר במגוון צבעים

מגבות אלכסנדר במגוון צבעים

 

פרמטרים שיעזרו לבחור מגבת איכותית:

  • מחיר – המחיר הוא כמובן פרמטר חשוב. על איכות משלמים, ולכן עבור מגבות גוף ענקיות או גדולות, שהן גם מגבות רחצה יוקרתיות, תצטרכו לשלם יותר מאשר עבור מגבת ממוצעת, אבל מדובר במגבות איכותיות שיישארו אתכם לאחר הרחצה לתקופה ארוכה – כך שזה שווה את המחיר.
  • צפיפות – ככל שהאריגה צפופה יותר, כך מדובר במגבות רחצה איכותיות יותר. הספיגה נוצרת באמצעות מקסום פני השטח של המגבת. מגבות איכותיות יהיו ארוגות בשיטה, שבה יש לולאות צפופות וארוכות משני הצדדים. כך מגדילים את פני השטח ואת יכולת הספיגה של מגבות גוף איכותיות. בחנו היטב את המגבת בחנות וודאו שאין בה פגמים, כמו לולאות או כדורי כותנה. במגבת רחצה איכותית לא תיתקלו בפגמים כאלה.
  • גודל – כולנו אוהבים מגבות גוף גדולות או ענקיות, שעוטפות אותנו היטב לאחר הרחצה. שימו לב לגודל המגבת ובחנו אם היא בגודל המתאים.
  • צבע – בדקו את צבע המגבת בקפידה. מגבות יוקרה לעולם לא יורידו צבע בכביסה. לכן, כשאתם מחפשים מגבות איכותיות, עליכם לשים לב לאיכות הצבע ולגוונים. צבעים של מגבת יוקרה צריכים להיות עדינים ורכים. אם הם צבעוניים מדי, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.
  • משקל – מעבר לבדיקת תחושת המגע של המגבת, עליכם לבדוק את משקלה, מכיוון שמגבות גוף כבדות הן מגבות איכותיות. מגבות יוקרה הן מגבות ששוקלות הרבה יחסית.
  • חומר – קראו היטב את התווית. מגבות רחצה איכותיות מיוצרות מסיבי כותנה איכותיים וארוכים. חלק ניכר ממגבות הגוף היוקרתיות עשויות כותנה מצרית או ברזילאית. רכשו מגבות גוף ענקיות שעשויות 100% כותנה סרוקה, שסיביה עברו תהליך סירוק, שבו מוציאים את הסיבים הקצרים ומשאירים רק את האיכותיים. אם סיבי המגבת עומדים כמו דשא, זה סימן טוב. במגבות איכותיות הסיבים עומדים, מורגשים ורכים.
  • מגבות זולות משווקות יחד עם חומר ריכוך שיורד בכביסה, אך במגבות איכותיות אין צורך בחומר הריכוך, כל עוד הן נארגות כמגבות יוקרה.

 

כשאומרים "מגבות יוקרתיות ומפנקות", ב'אלכסנדר' לא רק  עומדים מאחורי זה, אלא מתכוונים שהמגבות שלהם הן תוצר של ידע מצטבר של 65 שנים, עבודה יסודית ורצון אמיתי לספק מוצר ייחודי באיכות בלתי מתפשרת.

לפני השקתו של מותג מגבות היוקרה 'אלכסנדר' לפני מספר חודשים, היה נדמה כי הרעיון של רכישת מגבות באיכות הגבוהה בעולם, דרך האינטרנט, הוא כמעט מופרך. אולם חלפו מספר חודשים והיום ניתן לומר בוודאות מוחלטת כי הציבור הישראלי יודע להעריך יוקרה ואיכות אשר מתלווה אליהם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, אשר נדיר למצוא כמותו בשוק הישראלי, ובייחוד כאשר תג המחיר המתלווה לכל החבילה הזו הוגן מאוד.

מגבות אלכסנדר - דגם אקליפטוס

מגבות אלכסנדר – דגם אקליפטוס

אלכסנדר סשה הגין, שבהשראתו הוקמה החברה, הוא ממייסדי תעשיית הטקסטיל בישראל, ומוותיקי תעשיית הטקסטיל העולמית. מרגע שסיים את לימודי ההנדסה הכימית בטכניון, בשנת 1952 ועד היום, תחנות חייו המקצועיות של אלכסנדר הגין עוברות במפעלי הטקסטיל המובילים בעולם, בין אם כמנכ"ל, יועץ או חבר מועצת מנהלים, ומאופיינות בחדשנות פורצת דרך והובלת טרנדים ומהלכים בולטים בשוק המגבות העולמי. את הידע המקצועי שלו דאג אלכסנדר הגין להעביר לדורות הבאים במשפחה וכאשר ניר הגין, נכדו, החליט להשיק בישראל מותג מגבות באיכות שטרם נראתה בשוק המקומי, הוא קיבל שתי החלטות נוספות: הראשונה, להוקיר את העשייה של סבו ולקרוא לחברה 'אלכסנדר'. והשנייה, לנצל את הידע והקשרים המשפחתיים, בכדי ליצור את המגבת המושלמת – עבה, איכותית, סופגת ומפנקת. אלכסנדר וניר הגין בחרו לצורך המשימה את אחד ממפעלי המגבות הטובים בעולם. הם הגדירו למהנדסי המפעל במדויק את האיכויות הרצויות ליצירת מגבת מושלמת עבור הצרכן הישראלי: תרכובת החומרים ממנה עשויה המגבת, משקל המגבת, עובי, צפיפות הסיבים וכמובן הצבעים. לאחר שהסתגרו מספר ימים במעבדת המפעל, התקבלה התוצאה הרצויה ומותג מגבות היוקרה 'אלכסנדר' יצא לדרך.

לרגל תחילת החורף ניתן למצוא מגוון רחב של מגבות באתר במחירי מבצע אטרקטיביים. טווח המחירים נע בין 70-250 ש"ח למגבת, כאשר הרף העליון של 250 ש"ח, הוא עבור סט של 3 מגבות.

לפרטים והתרשמות: 03-9422792, ובאתר המותג: www.alexandertowels.com

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו