"הקוביה משחקים" מחדשת לקראת חנוכה בשלל אתגרים מקוריים - סרוגים
ילדים, צרכנות , תוכן שיווקי

"הקוביה משחקים" מחדשת לקראת חנוכה בשלל אתגרים מקוריים

החברה המתמחה בייבוא ושיווק משחקי לוח, אסטרטגיה, קלפים ומשחקי תפקידים, שהביאה את הלהיטים קטאן ומנצ'קין, מציעה מגוון משחקים לטווח גילאים רחב וקהלי יעד רבים, כשהיא מציבה אתגר: אם לא תמצאו משחק שאותו אתם מחפשים, צרו אתם קשר והם ישמחו לייבא אותו עבורכם

author-image
"הקוביה משחקים" מחדשת לקראת חנוכה בשלל אתגרים מקוריים
  "הקוביה משחקים" - הכי מאתגרים

TICKET TO RIDE – משחק הרפתקאות חוצה ארצות

הגיע הזמן למסע בלתי אפשרי, בהשראת "סביב העולם ב-80 יום". מספר חברים וותיקים מציעים התערבות משלהם. על השולחן: מיליון דולר, בתחרות שבה זוכה אחד יקח את כל הקופה. המטרה: לראות מי מביניהם יוכל לנסוע באמצעות רכבות ליותר ערים ברחבי אמריקה הצפונית – ב-7 ימים בלבד, בהרפתקאת רכבות חוצה ארצות. השחקנים אוספים קלפים מסוגים שונים של קרונות רכבת, המאפשרים להם להשתלט על מסלולים המחברים בין הערים השונות באמריקה הצפונית. ככל שהמסלול יותר ארוך, הם יקבלו יותר נקודות. נקודות נוספות ניתנות לאלו שמשלימים את כרטיסי היעד שלהם, על ידי חיבור בין שתי ערים רחוקות, ולשחקן שלו מסילת הרכבת הרצופה הארוכה ביותר. אז כולם לעלות, ולהצטרף לנסיעה של כיף ותעוזה.

מתאים ל-2-5 שחקנים, מגיל 8 ומעלה.

זמן משחק: 30-60 דקות.

מחיר מומלץ: 300 ש"ח.

"הקוביה משחקים" - משחק רכבות חוצה גבולות

"הקוביה משחקים" – משחק רכבות חוצה גבולות

Find It – חיות בר – ההרפתקה מתחילה בפנים!

סובבו את המיכל השקוף המכיל אלפי פתיתי פלסטיק זעירים וצבעוניים, ביניהם מסתתרים 40 פריטים בדמויות חיות בר. שחקן יחיד יכול להסתכל על הפריטים הרשומים במדבקה בחלק העליון של המשחק, לנער את המיכל, להפוך אותו ולמצוא את הפריטים הנסתרים. למשחק של שני שחקנים, שחקו כנגד השעון וראו כמה זמן לוקח לכל שחקן למצוא את 40 הפריטים, או הפעילו סטופר וראו כמה פריטים כל שחקן יכול למצוא בזמן אותו הגדרתם מראש. מדובר במשחק חברתי מעולה, המפתח יכולות ריכוז ומיקוד. אתגר נוסף במשחק זה: עליכם למצוא פריט מסתורי נוסף, כשלשם כך עליכם לבקר באתר: www.hakubia.com/findit, לקבלת פרטים נוספים.

המשחק מתאים לכל המשפחה, מגיל 6 ומעלה.

מחיר מומלץ: 129 ש"ח.

"הקוביה משחקים" - פיינד איט

"הקוביה משחקים" – מצאו את חיות הבר

 

 

IQ Jumps מבית Flat Square

זהו משחק מחשבה לשחקן יחיד ולזוגות ברמות קושי עולות. בוחרים קלף משימה ומדלגים מעל הקוביות שעל הלוח, כאשר המטרה היא להגיע ראשונים ממצב התחלה למצב סיום. כללי המשחק פשוטים וקל ללמוד אותם. המשחק מפתח מיומנויות חשיבה, תפיסה חזותית ותפיסה מרחבי.

מתאים לשחקן אחד או שניים, מגיל 6 ומעלה.

זמן משחק: 5-30 דקות.

מחיר מומלץ: 79 ש"ח.

"הקוביה משחקים" - איי קיו

"הקוביה משחקים" – קפיצות איי קיו

סבבה והכל

משחק של אינטראקציה חברתית והומור המופיע בשתי גרסאות: לבנים או לבנות, בו כל שחקן בוחר את בן או בת זוגו, בהתאמה, מתוך מגוון מועמדים ומעומדות. שדכו לחבריכם מועמדות, העמיסו תכונות שליליות בסבבה, קרבו בין המועמדות בדייטינג או פרקו את החבילה והיפרדו – והכל  באמצעות קלפי המשחק. ראוי לציין כי המשחק המקורי הזה גייס 148% מימון ב-headstart – משקיעים ביצירתיות. מתאים ל-2-4 שחקנים, מגיל 16 ומעלה.

זמן משחק: כ-30 דקות.

מחיר מומלץ: 79 ש"ח.

"הקוביה משחקים" - סבבה והכל טוב

"הקוביה משחקים" – סבבה והכל טוב

 

לפרטים נוספים ולהתרשמות: 03-9702192 או בקרו באתר: www.hakubia.com.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו