"הציפייה מדתיים היא לנורמה מוסרית גבוהה יותר" - סרוגים

"הציפייה מדתיים היא לנורמה מוסרית גבוהה יותר"

סגן שר הבטחון התייחס לפרשה שהתפוצצה סביב חבר כנסת מהבית היהודי: "יש מידה של חפות שמגיעה לכל אחד ואחד"

"הציפייה מדתיים היא לנורמה מוסרית גבוהה יותר"
  (צילום: Danielle Shitrit/FLASH90)

פרשת הח"כ המטריד.

סגן שר הבטחון, חבר הכנסת הרב אלי בן דהן, מתייחס לפרשה שהתפוצצה שלשום לפיה ח"כ מהבית היהודי הטריד נשים: "אני לא יודע מה יש פה ומה אין פה. באמת שאין לי מושג. אני לא משטרה ולא כלום", אמר בן דהן לגל"צ

בן דהן הוסיף כי "אני בעניין הזה סומך על השר בנט שדיבר עם הח"כ ואומר שהוא מכחיש לחלוטין את הדברים. אין לי יותר מזה". בן דהן ביקש לנהוג בהגינות ואמר כי "יש מידה של חפות שמגיעה לכל אחד ואחד. בוא נמתין לראות לאן הדברים יתגלגלו, אם יתגלגלו. אם יש בכלל פה משהו".

כשנשאל איך זה שוב קורה לציונות הדתית, השיב בן דהן: "קודם כל צריך לדעת שבציבור הדתי הדבר הקטן ביותר מקבל מימד גדול יותר. אם תראה אדם דתי גונב אז יכתבו דתי גנב. לא תראה מעולם כותרת "חילוני גנב". הציפייה מאנשים דתיים היא לנורמה מוסרית גבוהה הרבה יותר. כפי שאמרתי: אין לי מושג ואין לי מה לחדש פה".

"אישתי התקשרה אליי ושאלה בבכי אם זה אני"

כאמור, אתמול היה זה ח"כ בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי שהסכים להתראיין בעניין הפרשה לפיה אחד מחברי הכנסת של הבית היהודי הטריד מינית.

"מכיר את חבריי, מתקשה להאמין שעשה דבר כזה", אמר סמוטריץ' לערוץ הכנסת, אך הוסיף. "כרגע מדובר על שמועות ולא אפילו על עדויות. אי אפשר על בסיס שמועות לחסל אנשים, בפרט כשההשלכות הן על אשתו, הילדים ואפילו הנכדים שלו".

צפו בראיון מתוך שידורי ערוץ הכנסת

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שפיכות דמים
רוני ציון | 02-12-2016 10:10
"בשנה שעברה בתקופה הזו נתנה הבית היהודי את תמיכתה לאחת מהעוולות המוסריות הגדולות ביותר .הבית היהודי תמכה בעינויים של נערים ובחורים צעירים במרתפי השב"כ.וכל זאת ללא משפט.כבר שנה אני עוקבת אחר מצבם ועדיין ממשיכים להתעמר בהם.היה ברור שהקב"ה לא ישתוק על כך וידעתי שהבית היהודי יקבל על כך שלא מנע את הרשעות הנוראית שלהם ועוד שהם החזיקו בתיק המשפטים ויכלו למנוע זאת.אז בנט אמר על המעונים שהם לא מהערוגה שלו למרות שלא היה משפט צדק שהוכיח שזה הם.עכשיו הוא מדבר אחרת ובזהירות כלפי חברי מפלגתו.אינני יודעת מי עשה ואם עשה אבל ברור שהמפלגה צריכה לעשות חשבון נפש.
2
הדתיים בסרט
אלון | 02-12-2016 13:38
אין שום צפייה מוסרית מכם, להפך אתם מושחטים, סוטים גזעניים והומופוביים, רק פחד שתתקרבו לילדים שלי
3
דתי שעושה עבירה יש לו תוספת של
| 03-12-2016 18:58
חילול הד' שהוא חמור עוד יותר לכן תמיד יוסיפו דתי או חרדי .ישנם גברים שחושבים שהם מיוחסים ומותר להם לעבור עבירות וזו טעות גדולה שנובעת מהגאווה של האדם.הגאווה מידה סרוחה לברוח ממנה ומהם כמו מאש.