גבינת גמדים עם 1/2 כפית סוכר מוסף בלבד - סרוגים
ילדים, צרכנות, תוכן שיווקי

גבינת גמדים עם 1/2 כפית סוכר מוסף בלבד

25 שנה לאחר השקת 'גמדים' – מגיעה בשורה: הפחתה של 56% בכמות הסוכר המוסף שתשנה את פני קטגוריית הפעוטות

גבינת גמדים עם 1/2 כפית סוכר מוסף בלבד
  גמדים תות-בננה | רק חצי כפית סוכר מוסף בגביע

במהלך משמעותי במקרר החלב ובקטגוריית מוצרי הילדים, מחלבת 'שטראוס' הפחיתה בפעימה אחת של 56% אחוז מהסוכר המוסף בגביעי 'גמדים' – כך שגביע 'גמדים' מכיל מעתה 1/2 כפית (חצי כפית = 2.5 גרם) סוכר מוסף בלבד.

כחלק מהמהלך, אנו מגדירים מחדש את תפיסת הסוכר בקטגוריית הפעוטות, כך שכל הסוכרים שמקורם אינו בחלב (לדוגמה, סוכר שמקורו במחית פרי) יוגדרו כ"סוכר מוסף".

גבינת 'גמדים' הושקה בישראל בשנת 1991 כמעדן לפעוטות המבוסס על גבינה לבנה עם מחית פרי והרכב תזונתי ייחודי. כמוצר המיועד לפעוטות, אנו מאמינים שמוצרים מופחתי סוכר יאפשרו להרגיל את חך הפעוטות לסף מתיקות נמוך יותר כבר מגיל צעיר.

אלי איצקין, מנכ"ל 'מחלבות שטראוס': "כמובילי הקטגוריה החלטנו להיענות לאתגר שהציבו בפנינו הצרכנים ובחרנו להוביל גם בהפחתת הסוכר. מתוך שקיפות ללקוחות שלנו, הורים לפעוטות, החלטנו לראשונה לציין במונחי כפיות את כמות הסוכר המוסף על גבי האריזה על מנת לתת מידע ברור לצרכנים שלנו. המהלך הזה הוא חלק מאסטרטגיה רחבה של 'שטראוס' להפחית את כמות הסוכר במגוון מוצרים ולהרגיל את הילדים והמבוגרים לצרוך מוצרים ברמת מתיקות מופחתת".

מוצרי 'גמדים' מיוצרים עם מגוון מחיות פרי טבעי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים ודלי כולסטרול, בעלי הרכב ייחודי החיוני להתפתחות הילד: ברזל, סידן, אבץ, ויטמין D וויטמין A.

המוצר בכשרות בד"צ מהדרין הרב רובין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ולאחרונה שווק גם גמדים בלי סוכר בכלל.
אוראור | 25-01-2017 11:15
וזה טוב שהם הפחיתו והוציאו את הסוכר - כמה שפחות - יותר טוב.