מיתוג חדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley – באירופה ובישראל - סרוגים
חדש על המדף, צרכנות, תוכן שיווקי

מיתוג חדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley – באירופה ובישראל

ג'נרל מילס ישראל, כחלק ממהלך השקה כלל עולמי, משיקה מיתוג חדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley, למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן ועל טרנד הבריאות

מיתוג חדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley – באירופה ובישראל

מהלך המיתוג הינו המשך ישיר למהפכת הבריאות ולכניסתה לקטגוריות חדשות של החברה, ומותאם במדויק לאסטרטגיית ה-NO NO NO, עליה הצהירה החברה, שמשמעותה הפחתת חומרים מתועשים ושימוש ברכיבים קרובים יותר לטבע. בסדרת הקראנצ'י, הדבר בא לידי ביטוי – ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.

מחקר של נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים. 55% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם צבעי מאכל ו-60% נמנעים מרכישת מזון עם חומרים משמרים. עוד מצא המחקר כי כיום ישנה מודעות רבה לאיכות חיים בריאה ולרכישת מצרכים בריאים. 54% מהצרכנים אף יעדיפו לשלם יותר עבור מזון ומשקאות שאינם מכילים רכיבים לא רצויים.

חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים, בוטנים ושקדים. לאורך השנים מחקרים רבים נעשו אודות השפעת הצבעים על בני האדם והפסיכולוג מרק לישר אף הגה את מבחן הצבעים כשיטה מדעית פסיכולוגית. לישר גרס כי תפיסה חושית של צבעים הינה אובייקטיבית ומשותפת לכל, אבל העדפת צבעים הינה סובייקטיבית. ההבחנה הזו מאפשרת מדידה אובייקטיבית של מצבים סובייקטיביים באמצעות צבעי מבחן. לדבריו, בחירות הצבע מתבצעות באופן בלתי מודע ועל כן מציגה את האדם כפי שהוא באמת. בהתאם למסקנה זו ניתן לראות כי כיום, בעת הקמת מותגים שונים, נעשית בחינה לעומק אודות הצבע הרצוי ומה הוא משדר לצרכנים.

גם בnatur valley- לצבעים משמעות רבה:
ארבעת הסדרות: פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן, יככבו בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:
• קארנצ'י – אריזה בגוון ירוק, מחזקת את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצרת תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.
• צ'ואי – אריזה בגוון אדום וחום, מדגישה את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש.
• פרוטאין – אריזה בגוון צהוב, מקרינה אנרגיה, חיות ומעוררת תיאבון.
• פופקורן – אריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות.

בקדמת האריזה התמונות החדשות של המוצרים, המלוות ברכיבים ממנו נוצר, ממחישות בדיוק את המוצר הנרכש ובהחלט מעוררות תיאבון. תמונות החטיף גדולות וברורות יותר והמסר של רכיבים הישר מהטבע מועצם. גב האריזה הפך אינפורמטיבי ומצוינים בו הרכיבים והתועלות של כל סדרה. בנוסף, ישנן תמונות אווירה אשר מתעדות טבע יפהפה, בצמידות לקהל הצורך את החטיף, כדי להמחיש בצורה קלה יותר את עולם התוכן בו החטיף יושב וממחישות את מהות המותג, המחובר לטבע.

הלוגו המוכר עבר שדרוג, והוא כעת בכתב יד, רך יותר, טבעי, אותנטי, אישי ומדגיש את הנגישות בה דוגלת החברה ומשתלב בשינוי הכללי של האריזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו