הרב בני לאו: "מבקש סליחה מכל מי שאמרתי לו לבוא לעצרת"

הרב בני לאו: "מבקש סליחה מכל מי שאמרתי לו לבוא לעצרת"

הרב בני לאו מתחרט על הקריאה להשתתף בעצרת לזכר יצחק רבין בת"א: "מבקש סליחה מכל מי שאמרתי לו לבוא בתור קהל. זו הייתה עצרת פוליטית צינית"

"מבקש סליחה מכל מי שאמרתי לו לבוא לעצרת"
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של Kehillat HaRamban)

הרב בני לאו מתחרט על הקריאה להשתתף בעצרת לזכר יצחק רבין בת"א: "מבקש סליחה מכל מי שאמרתי לו לבוא בתור קהל. זו הייתה עצרת פוליטית צינית".

בראיון לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל, אמר הרב לאו: "אני הייתי שם בהבטחה של בוז'י הרצוג ולבני שזו עצרת במימון פוליטי ולא פוליטית. (…). בוז'י הרצוג קפץ על המציאה הזו ונוצרה עצרת פוליטית".

ביום שישי פרסמנו בסרוגים, כי ראש קהילת רמב"ן בירושלים, ומנהל מיזם לימוד התנ"ך 929 קרא לציבור הסרוג להגיע לכיכר רבין כדי להשתתף בעצרת לציון 21 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין. "במוצאי שבת אתייצב בככר רבין לעצרת הזכרון כדי לעמוד כתף אל כתף עם אנשים מתנועות אחרות ולזכור שיש לנו בית ומוכרחים לשמור עליו מפני אלה החפצים בהחרבתו", כתב והוסיף "שמירת הבית מפני אויב מבחוץ נתון בידי צה"ל ומערכת הבטחון. שמירת הבית מפני כוחות מבפנים נתון בידינו, כל חלקי המשפחה הזו. אני מתפלל ומייחל שאמצא שם את כל חלקי יושבי הבית. באים לא כדי להסכים אלא כדי לזכור שלא משחקים באש בתוך הבית".

הרב בני לאו בראיון עם קלמן ליבסקינד

(באדיבות רדיו גלי ישראל)

הבוקר (א') הוא כבר נשמע אחרת. "אני מאוד מאוד שמח שהייתי שם, ואני מאוד מאוד מבקש סליחה מכל מי שאמרתי לו לבוא בתור קהל. זו הייתה עצרת פוליטית לכל דבר. זו הייתה עצרת אפילו פוליטית צינית. זו הייתה עצרת פוליטית שניסתה לחגוג את הוואקום שנוצר בזה שתנועות הנוער לא הקימו את העצרת השנה. אני הייתי שם בהבטחה של בוז'י הרצוג ולבני שזו עצרת במימון פוליטי ולא פוליטית".

הרב לאו הוסיף: "הסיבה שאני שמח שהייתי שם היא שעמדתי על הבמה עפ יכולת לדבר אל האנשים ולא על האנשים. (…). תנועות הנוער ב-4 השנים הקודמות הרימו את הכפפה והעצרות נראו אחרת, השנה בגלל סיבות (…) הם הרימו ידיים. (…). בוז'י הרצוג קפץ על המציאה הזו ונוצרה עצרת פוליטית. (…). אמרתי לבוז'י וציפי לבני הרמתם השנה, שאפו, עשיתם את זה, אבל תנו את המפתחות עכשיו בקול שלכם, בידיים שלכם, תחזירו את זה למועצת תנועות הנוער."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
כמה צפוי שתהיה עצרת פוליטית, וכמה צפוי שבני לאו יקרא
אבי | 06-11-2016 12:21
באופן לא אחראי לציבור להגיע. תמימות או היתממות?
בני לאו גם התנצל בפני הלהט"ב במקום להוכיח אותם על חטאם
דור | 09-11-2016 18:33
הוא לא התבייש להצטרף לחנה קהת שדיברה על אלה שלדבריה סטו מהדרך
2
חילוקי דעות לגיטמיים עד ש...
אילן זהרוני | 06-11-2016 12:40
חילוקי דעות פוליטים הם לגיטמים עד שמנצלים עצרת שאמורה למחות כנגד פלגנות ושנאה לצורך הגברת הפלגנות והשנאה - חד וחלק. אגב אפשר להניח שביבי לא ייבהל מהכרזתו של הרצוג בנוגע לממשלת אחדות - כפי שלמדנו הכרזות כאלה כבר שמענו כמה פעמים מפיו ועצם החזרה עליה מעידה שלמרות הנחרצות ברור שהרצוג אינו מתכוון לוותר על כיסא בממשלת נתניהו.
3
רבין רצח יהודים באלטלנה במים בדם קר. מה פתאום עצרת?
הכל שקר | 06-11-2016 13:30
הבעייה שהכל כאן שקר. מי שמתנגד לאלימות ולרצח לא יכול לבוא לעצרת הזדהות עם מי שרצח ניצולי שואה באלטלנה. הרצח ההוא אינו רצח? דם ניצולי השואה באלטלנה אינו אדום? איך בכלל אפשר להזדהות עם פושע כזה??? שלא נדבר על ה"סרק סרק", ושרבין האחראי על השב"כ היה אחראי על הצבת תמונתו בהפגנות הימין עם מדי אס. אס. יש כאן התייצבות של הרב לאו ורוב הנהגת הימין עם תעשיית השקר! רצח זה רצח זה רצח. רוצח זה רוצח זה רוצח! לא משנה אם קוראים לו עמיר או רבין ואם רצח את רבין או את ניצולי השואה באלטלנה. רצח זה תמיד דבר מחריד, גם אם הרוצח שייך לשמאל, וגם אם הימין פוחד כל כך מהתקשורת. ואת זה הרב לאו עוד לא הבין וחבל.
4
סוף מעשה במחשבה תחילה
פיני | 06-11-2016 14:20
הרי זה ברור, מעל כל במה זועקים "הימין" הלביש את רבין במדי אס.אס. ועוד טענות מטופשות ושוכחים במכוון כי מי שעשה זאת הינו אבישי רביב "שמפניה" איש מסריח בהשתלה של המחלקה היהודית, אז די אני לא מתנצל ואם בני לאו היה חושב קצת לא היה מגיע למקומות הללו
5
אל תשגו באשליות נם בשנה הבאה הוא
לוי מנור | 06-11-2016 17:09
ילך לשם, וכל מלה נוספת מיותרת.
6
שימו לב את התחכום של בני לאו
חד עין | 06-11-2016 18:42
גם כעת, כפי שהיה ברור לו מראש, שהעצרת תהיה פוליטית, הוא מנסה לעשות סיבוב ולהציג את עצמו כמנהיג ששגה בעצות שנתן 'לצאן מרעיתו'. צר לי לאכזב אותו אבל לא היה דתי אחד שבא או לא בא בגלל שאתה בעצרת. חוסר החשיבות של אדם שמנופח תקשורתית בלי שיש לו אחיזה אמיתית בציבור היא לא תופעה חדשה, וכמו תמיד היא מסתיימת ביום שהדמות מסיבה זו או אחרת יורדת מסדר הים התקשורתי ואז הוא נשאר מה שהוא - אדם ללא תלמידים וללא השפעה
7
מי בכלל מקשיב לו
אדווה | 07-11-2016 9:44
הוא יכול להירגע, אף אחד לא הגיע בגללו
8
מוציאים הון תועפות על מתים במקום
| 07-11-2016 13:35
לעשות מצווה עם החיים.מי שמחפש כבוד ילך לעצרות ומי שמחפש חיים יקיים מצוות.ככל שינסו לכבד את המתים כך יגנו אותם.
9
נו באמת
לוי | 15-11-2016 10:32
אתה תמים מתתמם. באמת חשבת שהעצרת הזאת תהיה שונה?! אתמהה.
10
כל כך רבלאכי זה לצאת בהצהרות "בואו איתי" ואחר כך לצאת ב
דתי לאומי7 | 16-11-2016 17:29
בהצהרות "סליחה מכל מי" " טעיתי כש" בזה בערך מסתכמות כל הכותרות שלהם.
11
חבל שאי אפשר לכתוב כאן מה חושב הציבור על דעותיו
עמך | 25-11-2016 7:21
כמעט 99 אחוז של הציבור שקורא את דבריו של הר' לאו בין בכתב בין בכלי התקשורת. טוען שהר' לאו אינו מייצג את עולם התורה הדתי והחרדי. והיות ואני חושש שדבריי יצונזרו אז אני סומך על הקורא שיבין הכל
12
רק אז הוא שם לה שהעצרת הזאת היא
אוראור | 01-08-2018 11:32
עצרת פוליטית צינית? בוקר טוב אליהו - העצרת הזאת ת מ י ד הייתה ככה הרי - איפה בדיוק הוא היה עד אז????????
13
כל ימני שבא לעצרת ההסתה הזאת - נכנס לגוב
אוראל זר | 08-03-2021 16:51
האריות - והמבין יבין!!!!