סערה בעקבות כוכבת הריאליטי וספר התורה - סרוגים

סערה בעקבות כוכבת הריאליטי וספר התורה

תיעוד של כוכבת ריאליטי לשעבר יושבת עם קולמוס ליד ספר תורה עוררה סערה בציבור החרדי. "גם אם היא לא ממש כתבה אות בספר תורה, זה מותר?! ספר תורה זה מוצג טלוויזיוני? השם ירחם"

author-image
סערה בעקבות כוכבת הריאליטי וספר התורה
  'נדמית ככותבת'. אפוליון עם ספר התורה (צילום: מתוך פייסבוק)

אמש (רביעי) במהלך מעמד הכנסת ספר תורה לזכרו של הרב בנימין אפוליון ז"ל, אחד מחשובי העיר בני ברק, תועדה בתו של אפוליון, יוכי אפוליון, כוכבת ריאליטי לשעבר מהתכנית 'המירוץ למיליון', כשהיא מצולמת אוחזת בנוצה לצד ספר התורה במעמד כתיבת האותיות ונראית ככותבת אות בספר התורה.

התיעוד החריג עורר סערה רבה והביא למתקפה חריפה מקרב רבים בציבור החרדי.

מי שהגיב לתיעוד הוא חבר הכנסת לשעבר, הרב חיים אמסלם, שניצל את הסיטואציה כדי לתקוף את הציבור החרדי.

"כשהם רוצים הכל בסדר, הכל כשר", תקף הרב אמסלם את הציבור החרדי. "אם מישהו מהציונות הדתית או הכיפות הסרוגות או החרדים העובדים, או הספרדים בכלל, היה מפרסם בגאון מישהי שנדמית ככותבת אות בספר תורה היו מזמן קוברים אותו חי, והתואר ״רפורמי״ היה עדין לעומתו". "חבורת צבועים ואינטרסנטים, למען בצע כסף ימכרו את הסבתא שלהם", חתם הרב אמסלם.

גם מרדכי בלוי, עסקן חרדי ידוע ויו"ר משמרת הקודש והחינוך, התבטא בשיחות פנימיות כי מדובר באירוע חמור. על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', הלוי אמר כי "אם זה נכון אז מה התלונה על נשות הכותל והרפורמים".

בלוי הוסיף כי "אם בתוככי העיר בני ברק, סמוך ונראה לרחוב רשב"ם, עושים צחוק מספר תורה איך נבוא בטענות לאחרים".

בהמשך לאחר שנטען כי לא כתבה ממש אלא רק הצטלמה הגיב: "מזעזע, גם אם היא לא ממש כתבה אות בספר תורה, זה מותר?! ספר תורה זה מוצג טלוויזיוני? השם ירחם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו