פורש מערוץ 1: התפקיד החדש של יעקב אילון - סרוגים

פורש מערוץ 1: התפקיד החדש של יעקב אילון

מגיש מהדורת 'מבט' בשנתיים האחרונות הודיע כי הוא עוזב את הערוץ הראשון לטובת "השוק הפרטי". לאחר מספר דקות דווח כי הוא עובר למחלקת החדשות של האתר וואלה

author-image
פורש מערוץ 1: התפקיד החדש של יעקב אילון
  (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

פחות משנתיים לאחר שחזר להגיש חדשות, והחל להגיש את מהדורת 'מבט' בערוץ הראשון', הודיע יעקב אילון כי הוא עוזב את ערוץ 1 לטובת מערכת החדשות באתר 'וואלה', שבראשה הוא צפוי לעמוד.

במייל ששיגר לעובדי ערוץ 1, כתב אילון: "הודעתי היום ליורם כהן על בקשתי לסיים את תפקידי בערוץ 1 בעוד מספר שבועות כדי לצאת לדרך חדשה בשוק הפרטי".

אילון סיפר כי "בשנתיים האחרונות ראיתי עובדים שפרשו אחרי 20, 30 ו-40(!) שנה. קטונתי. בשנתיים האלה ראיתי גם חבורה של אנשים שעובדים בתנאים קשים, קרוב לוודאי הקשים בתולדות רשות השידור. למרות אי ודאות, אמצעים מדלדלים ותחושות אישיות קשות עולה מדי ערב לאוויר מהדורת מבט המכבדת את יוצריה. בתקופה האחרונה ראינו עלייה בעניין בערוץ 1 ובשיעורי הצפייה והשיח ברשתות החברתיות – מה שמדגיש את העובדה שאפשר לעשות שידור ציבורי רלבנטי ומוצלח".

"לא פחות חשוב – בשנתיים האלה נהנינו מחופש עיתונאי מוחלט ללא כל התערבות ולחצים מכל סוג שהוא. על כך נתונה הערכתי לכנ"ר ולהנהלת רשות השידור הנוכחית. אני מאחל לכל אחד ואחד מכם שנה טובה יותר. מגיע לכם. תודה מקרב לב".

מספר דקות אחרי הדיווח על עזיבתו של אילון, פרסמה הכתבת הפוליטית של האתר 'וואלה', טל שליו, כי אילון מצטרף למחלקת החדשות של האתר. גם העיתונאי נתי טוקר פרסם כי אילון מצטרף לאתר וואלה וישמש כמגיש ראשי וראש מערכת שידורי החדשות של אולפן החדשות באתר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו