אלשיך חושף: עצרנו יהודים שעשויים לפגוע בלוויה - סרוגים

אלשיך חושף: עצרנו יהודים שעשויים לפגוע בלוויה

לקראת מסע הלוויה, שהוגדר כמבצע המורכב ביותר מאז קום המדינה, ערך מפכ"ל המשטרה תדרוך בחפ"ק המשטרה וחשף כי נעשו מעצרים נגד יהודים שעשויים לפגוע במסע הלוויה

author-image
אלשיך חושף: עצרנו יהודים שעשויים לפגוע בלוויה
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לקראת הלוויתו של הנשיא התשיעי, שמעון פרס ז"ל, הערב (חמישי) הושלמו ההכנות לקראת מסע הלוויה שכבר הוגדר כמבצע המטכרב ביותר מאז קום המדינה.

בתדרוך בבנייני האומה שם הוקם החפ"ק של המשטרה, חשף אלשיך כי התבצעו מעצרים של כל מי שיכול לפגועב מסע הלוויה, כולל יהודים: "נעשה מאמץ גדול לקראת החגים, ללא קשר למסע ההלוויה. לצורך מסע ההלוויה בחנו את כל הגורמים וגם עשינו מעצרי מנע של כל מי שיכול לאיים על אישים, כולל של יהודים".

למרות המאמצים הרבים, אלשיך אינו חושב שהאירוע יעבור בצורה חלקה: "הפתעות יהיו ואנחנו מוכנים להפתעות האלה. מעצרי המנע נעשו בהיקף קטן מאוד, ניתן לספור אותם על כף יד אחת".

אלשיך הוסיף כי "אנחנו נמצאים בשלבי ההכנות למחר כדי לאפשר גם את הטקס בכנסת וגם את הגעת האישים מחו"ל. משטרת ישראל ערוכה בכל הגזרות, אנחנו נותנים מענה, המדינה ממשיכה להתנהל ואנחנו נהיה בכל הזירות ונטפל בהן במקביל לטיפול במבצע המורכב".

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, אמר כי "צריך לזכור שזהו נעשה גם בזמן מאוד קצר לפני החגים. זה מבצע שמתנהל במספר רב של זירות. בחנתי את ההיערכות של המשטרה והתרשמתי שהיא ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיכולה להיות. כ-8,000 שוטרים משתתפים במבצע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נו - נראה שבמשטרה לו יודעים מה לעשות מרב שיעמום - יופי
אוראור | 30-09-2016 10:46
של תעסוקה הם מצאו לעצמם - סתם לעצור פעילי ימין..... שאלה רטורית: לשוטרים היום אין מה לעשות?