הופעתו של מתיסהו בירושלים נדחתה בחצי שנה

הופעתו של מתיסהו בירושלים נדחתה בחצי שנה

שבועיים לפני הופעתו הצפויה של אמן הרגאיי מתיסיהו, בוטלה במפתיע ותתקיים בעוד חצי שנה. צופים שרכשו כרטיסים למופע יוכלו לקבל את כספם בחזרה

author-image
ההופעה של מתיסהו בוטלה במפתיע
  ההופעה בוטלה (קובי גדעון/פלאש90)

שבועיים לפני הופעתו הצפויה של אמן הרגאיי מתיסיהו, בוטלה במפתיע ותתקיים בעוד חצי שנה.

בהודעה שיצאה מהפקת המופע נאמר: "הופעתו של מתיסיהו שהייתה אמורה להתקיים ב13/10 בבריכת הסולטן בירושלים נדחית ותתקיים במסגרת חגיגות 50 השנה לאיחוד ירושלים במאי."

לפי ההפקה, מתיסיהו הוזמן להשתתף באירוע במאי עם ביצוע מיוחד לשירו ״Jerusalem״ בהשתתפות מיטב אמני ישראל.

מתיסיהו, שהקשר החזק בינו לבין ירושלים מתקיים כבר שנים מסר: ״ציפיתי מאוד להופעה הקרובה אך משהגיעה ההצעה להשתתפות באירועי 50 השנה לא היה ספק לי וללהקה שאנחנו צריכים לקחת בהם חלק. אני מודה לקהל על כל האהבה, אני ואתם נאלץ להתאזר בסבלנות עד למפגש הקרוב במאי. אני אוהב את ישראל וירושלים בפרט ומצפה לראות את כולם במאי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחת פרס ולעם ישראל שאיבד איש נדיר שהיה לי את הכבוד לפגוש בשנה שעברה במפגש שאשא עמי לעד״.

צופים שרכשו כרטיסים למופע יוכלו לקבל את כספם בחזרה.

עם ובלי זקן

מתיסיהו, אמן הרגאיי היהודי אמריקאי הספיק בקריירה המרשימה שלו לחזור בתשובה, לצאת בשאלה, לעורר אינסוף דיונים ברשת (בעיקר על ציונות) ולשתף פעולה עם אמני על – מאביצ׳י ועד Akon.

מתסיהו כזכור סלל את דרכו לפסגת הרגאיי והגרוב העולמית כאשר הוא חמוש בזקן, ציציות ולהיטי ענק כמו One Day, King Without A Crown ו-Jerusalem. מאז הוא הספיק לגלח את הזקן והתחיל להופיע ללא כיפה, אך למען הסר דאגה הצהיר שהוא נשאר מאמין.

מאז הקריירה שלו המשיכה לשגשג לה עם להיטי ענק כגון Sunshine שהופק בישראל וצולם באתרים כמו ים המלח, ירושלים ומאהל בדואי בנגב ולהיטים נוספים שזכו לככב בראש המצעדים הנחשבים בעולם המוזיקה.

כעת רגע לפני שהוא משחרר את אלבום האולפן השישי שלו, מתוכו הסינגל "Love Born" שכבר כבש את המקום השני במצעדי הבילבורד של הרגאיי בארה"ב, מתיסיהו היה אמור להגיע להופעה חד פעמית בבריכת הסולטן שעל הבאתו חתומה חברת 2BVibes בראשות כרמי וורטמן, בשיתוף חברת אריאל וקבוצת סברס, אך כאמור היא תדחה בחצי שנה לפחות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו