הדרך הייחודית של הורים מרמת גן לתמוך באלאור אזריה - סרוגים

הדרך הייחודית של הורים מרמת גן לתמוך באלאור אזריה

זוג הורים מרמת גן החליט להביע את תמיכתו בחייל אלאור אזריה ולקרוא לבנם על שמו של החייל היורה. "זה המינימום שיכולנו לעשות בשבילו"

הדרך הייחודית של הורים מרמת גן לתמוך באלאור אזריה
  (צילום: פלאש90)

סערת חיסול המחבל.

זוג הורים מיבנה, אביבה וגיל סיסאי, החליטו להביע את תמיכתם בחייל הלוחם אלאור אזריה, בדרך ייחודית. הזוג, החליט לקרוא לבנם  אלאור על שמו של החייל היורה.

"החלטנו לקרוא לבן אלאור כי זאת הדרך שלי לתמוך באותו חייל, אלאור אזריה. זה המינימום שיכולתי לעשות. מבחינתי, ברגע שידעתי שיש לי בן וראיתי מה שהחייל עובר רציתי לקרוא לו כך מתוך ציונות, כי החייל הוא מבחינתי חומת המגן של המדינה הזו", סיפר האב הטרי לאתר 'מעריב און ליין'.

האב הוסיף: "בזכות החיילים אנחנו כאן. לי אישית יש אחיינים קרביים ואחייניות קצינות, זה יכול לקרות גם לאחיין שלי. מה שעושים לחייל הזה, זה מבחינתי הדבר הכי גרוע שיכול לקרות. אבל אני גם כמובן לא אומר לחיילים לוותר, אין לנו ברירה, צריך להתמודד ולהגן על המדינה כי אנחנו יודעים מה זה גלות, משם באנו".

כאשר נשאל מה השם 'אלאור' מייצג בעבורו אמר האב: "עבורי השם מייצג אומץ ונחישות. אבל בעיקר, את התמיכה באלאור אזריה".

צפו בדיון בין הרב שרקי לפרופסור אסא כשר: האם אזריה צדק?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רוצה לעזור לאלאור אזריה איך אפשר ???
איריס | 28-09-2016 11:27
קשה לי לראות את העוול שעושים לחייל שלנו לוחם שירה במחבל !!!!!! איך אפשר לעזור .קשה לישון בלילה כשאלאור ומשפחתו סובלים כל כך. מי שצריך לסבול זה משפחת המחבל וכל התומכים בו