'תעשו תחקיר': נתניהו במתקפה חריפה על ברק - סרוגים

'תעשו תחקיר': נתניהו במתקפה חריפה על ברק

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השוהה בימים אלה בארצות הברית, המשיך הבוקר במתקפה החריפה שלו נגד ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק

'תעשו תחקיר': נתניהו במתקפה חריפה על ברק
  (צילום: Emil Salman/POOL/פלאש90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השוהה בימים אלה בארצות הברית, המשיך הבוקר (שני) במתקפה החריפה שלו נגד ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק.

"ראש הממשלה המוצלח ביותר שהיה לנו שהושלך אחרי קצת יותר משנה על ידי הציבור ומצביעיו שלו", תקף נתניהו את ברק בראיון לגל"צ בתגובה לדבריו של האחרון", נתניהו הוסיף ואמר כי "מוטב שלא יטיף לגבי ניהול המדינה. מסתורי מה מניע אותו, עם כל השלטים של 'רוץ ברק, רוץ'". בסוף דבריו אמר נתניהו למראיינים "תעשו תחקיר".

נתניהי, שכאמור שוהה בימים אלה בארצות הברית נפגש אמש עם המועמדים לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ והילרי קלינטון. נתניהו סיפר על תחושותיו מהפגישות ואמר כי "חשוב שאזרחי ישראל ידעו שלא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, יהיו לנו ידידים בבית הלבן. יהיה נשיא או נשיאה שימשיכו את הברית האיתנה בין ישראל לארה"ב. משמעותי להיות בקשר עם מי שיעמוד בראשות בעלת הברית החשובה שלנו".

"גם ביחס לאתגרים הלא פשוטים שיש לנו באזור חשוב שנהיה מתואמים. דאגתי שלא תהיה אפילו מראית עין של העדפה, שלא יראה שאני מתערב בפוליטיקה האמריקאית. יש חשיבות לפגישה עם שניהם למען המשך היחסים העוצמתיים האלו שכל אזרחי ישראל צריכים לברך עליהם זה שיחפשו ביקורת מתחת לבלטות זה לא חדש אני רגיל לזה כבר".

לשאלה האם הוא מעוניין להמשיך לכהן בתפקיד קדנציות נוספות, אמר נתניהו: "אמשיך כל עוד אני מסוגל לתרום. ב-96' התכוונתי שרצוי שיהיה בארץ ממשל נשיאותי. מהותית, מה שגיליתי, זה שניתן לעשות שינויים גדולים, ואנחנו עושים הרבה שינויים: פורצים לשווקים חדשים, עשינו הסכם עם יפן על הגנת השקעות, ישנם קשרים ייחודיים עם רוסיה. מוטטנו את הגוש האוטומטי נגדנו וזה ישפיע על מצבנו באו"ם. אני רוצה למוטט את הבידוד שלנו בזירות הבינלאומיות. בעוד עשור יהי או"ם יותר אוהד לישראל כיוון שזה עולם אחר וישראל הופכת למעצמה. בסוף צריך להבין שהסיבה שמדינות מתקרבות אלינו או שיש להם ערכים זהים לשלנו או שיש זהות באינטרסים. מדינה חזקה היא מדינה שאיתה עושים שלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האגו
זלמן הפנסיונר | 26-09-2016 10:11
נתניהו: "אני, אני, אני, אני, ואין בלתי....