אמני ה'גולה': ישי ריבו - סרוגים

אמני ה'גולה': ישי ריבו

אמני ה'גולה': ישי ריבו
  ישי ריבו (צילום: יח"צ)

ישי ריבו הוא התופעה המוזיקלית המרתקת של התקופה האחרונה. עם מיליוני צפיות ביו טיוב, להיטיו מתוך אלבומו הראשון "תוכו רצוף אהבה", "קול דודי"," הניסיון הזה"," גם כי אלך" מאלבום הבכורה זיכו את ישי בתארים "זמר" ו"אלבום השנה" אשר הגיע במהירות למעמד של אלבום זהב . סיבוב ההופעות שליווה את יציאתו. זכה להצלחה ברחבי הארץ והופעות בפסטיבלים הגדולים והחשובים והוביל לשיתופי פעולה מוזיקליים עם דודו טסה, אמיר דדון, עידן עמדי, דוד ד'אור, רמי קליינשטיין, שלמה גרוניך שי צברי ועוד.

באלבומו השני ממשיך ישי ליצור שירים שמהלכים קסם על המאזין בלחנים ובטקסטים הרגישים בשיריו דוגמת " מקשה אחת זהב" ,"קול פעמונים", ו "מציל אותי כל יום " .על ההפקה המוזיקלית אמונים הפעם ריבו עצמו יחד עם מאור שושן.

לאחר ההשתתפות המרגשת בפרויקט של עידן רייכל עם השיר "אור כזה" הקליט לאחרונה דואט מרגש נוסף והפעם עם שלמה ארצי בשיר "והאמת" מתוך אלבומו החדש של ארצי.

בימים אלו חורש ריבו את הארץ במופע "פחד גבהים" המשלב בין שני אלבומיו. הקהל הרב של ישי מצביע ברגליים והופעותיו מלאות עד אפס מקום והכרטיסים נמכרים זמן רב מראש. השירים והלחנים באלבום, כולם פרי עטו של ריבו.

רגע לפני יום כיפור, הופעה שתפתח שערי שמיים ולב ב'גולה'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו