ביקש לקבל ייעוץ וסורב: "זה לא בטריטוריה שלנו" - סרוגים

ביקש לקבל ייעוץ וסורב: "זה לא בטריטוריה שלנו"

בהקלטות שנחשפו בערוץ 20 מסביר נציג החברה כי הם אינם מגיעים לייעוץ והתאמת מזגן במעלה אדומים הנמצא כ- 12 דקות נסיעה מירושלים. "המנכ"ל שלנו לא רוצה שנסתבך, מה לעשות. אין לנו רכבים ממוגנים ואי אפשר להגיע למקומות האלה"

author-image
ביקש לקבל ייעוץ וסורב: "זה לא בטריטוריה שלנו"
  (צילום: פלאש90)

נהוראי, תושב מעלה אדומים אשר ביקש לרכוש מזגן והתקשר לחברת 'אלקטרה', גילה להפתעתו כי החברה אינה שולחת נציג להתאמת מזגן ליישובו, שירות אותו היא מעניקה לשאר הישובים בישראל.

הלקוח פנה ל'אלקטרה' וביקש לתאם הגעת נציג לייעוץ אך זכה לתשובה המפתיעה: "אנחנו לא יכולים להגיע אליך, אין לנו רכבים ממוגנים". בהקלטות שנחשפו בערוץ 20, נשמע נציג החברה אומר: "אנחנו לא מגיעים למעלה אדומים, זו לא הטריטוריה שלנו. אני לא יודע, אני חושב שמעלה אדומים זה אחרי ירושלים, לכיוון הבקעה".

הנציג שאל את חבריו במוקד אם בכל זאת מישהו מגיע למעלה אדומים ונענה בתשובה שלילית. "לא, לא מגיעים", השיב ללקוח לאחר בדיקה חוזרת. הלקוח התעקש וביקש לדעת מדוע והנציג הסביר: "הטענה ש… הזה שלנו עובד עד טווח מסוים, בייעוצים. אם אתה רוצה לרכוש דרך הטלפון – בשמחה. זו המדיניות, זה מלמעלה, זה לא אנחנו. זו הנחתה מלמעלה. המנכ"ל שלנו לא רוצה שנסתבך, מה לעשות(…). אין לנו רכבים ממוגנים ואי אפשר להגיע למקומות האלה".

על אף העובדה שנציגי החברה מסרבים להגיע לאיזור מעלה אדומים ליעוץ, מבדיקה באתר החברה עולה כי ישנה נקודת מכירה ביישוב ואף ביישוב בית אל. יש לציין כי משך נסיעה מירושלים למעלה אדומים הוא 12 דקות בלבד ובישוב מתגוררים כ- 40,000 תושבים.

הלקוח המאוכזב סיפר לערוץ 20 כי הוא זועם על השירות: "ממש בושה וחרפה שחברה גדולה כמו אלקטרה לא מוכנה להגיע לשרת אוכלוסיה שגרה במעלה אדומים(…). הייתי מצפה מחברה גדולה כמו אלקטרה שמפרסמת המון פרסומות בטלוויזיה וכו', שיתנו שירות לכל רחבי הארץ, לאו דווקא במעלה אדומים, בכל מקום. זו הפעם הראשונה שנתקלתי בדבר כזה. הוט, יס, כל נותני השירות, אין עם זה שום בעיה".
חברת "אלקטרה" מסרה בתגובה: "חברתנו מעניקה הן שירות מקצועי והן ייעוץ לרכישת מזגנים לכל לקוחותיה ברחבי הארץ, לרבות מעלה אדומים. נקבעה ללקוח פגישת יעוץ, צערנו נציג מטעמנו ביטל בשוגג את הפגישה. לאור המקרה, ביצענו כבר היום הדרכת ריענון ועדכון בנושא בקרב כל נציגי הייעוץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא רק באלקטרה
מצ | 01-09-2016 18:02
לפני כשנתיים נזקקתי לעזרת הסעה לרכב נכים לטובת הסעת אבי מבית חולים סיעודי שיקומי אל ישוב בשומרון לשמחה משפחתית.פניתי ל"עזרה למרפא" בבקשת עזרה.לתדהמתי נענתי שהם לא מוכנים מכיוון שהישוב נמצא ב"שטחים".
2
טעות של נציג, קרה קורה
אלון דוד | 01-09-2016 22:28
אין לי משהו אישי עם אלקטרה אבל נראה שהמתחרים פה משחקים משחק מאוד נמוך ולא מכובד. הרי אין מצב שאין שירות במעלה אדומים, אני בטוח שזו טעות.