גיל ביילין: "התזמון בו נאמרו הדברים של אבא שלי - בעייתי"

גיל ביילין: "התזמון בו נאמרו הדברים של אבא שלי - בעייתי"

בנו של יוסי ביילין פרסם פוסט עצמאי בו הוא ספד לבנימין בן אליעזר והבהיר כי הוא מתנגד לתזמון בו נאמרו הדברים של אביו. "אני מאוד מכבד את אבא שלי, אני לא מסכים אתו לגבי התזמון"

"התזמון בו נאמרו הדברים של אבא שלי - בעייתי"
  (צילום: Amir Levy/FLASh90)

גילי ביילין, בנו של השר לשעבר יוסי ביילין, שתקף את בנימין בן אליעזר שעות ספורות לאחר פטירתו ועורר סערה, מתייחס אף הוא לדמותו של פואד, אך בניגוד לאביו שם דגש על הדברים הטובים ומתנגד לתזמון בו אביו בחר מלומר את הדברים.

"פואד היה איש של אנשים. הראיה לכך היא שאיש לא קרא לו בנימין. אני מכיר אותו הרבה מאוד שנים. הוא ידע לעזור, להסתחבק. כשהגיע למקום מסוים, כולם מיד רצו לחבק אותו, להתקרב אליו. הוא היה איש חשוב, גם כשלא נשא בתפקיד חשוב. הוא ייזכר לעולם בזכות המגע החם והאנושי. חבל לי שהשנים האחרונות הן הזכירות יותר ודווקא בהן קרו דברים שמעיבים על הזיכרון. חבל לי", כתב ביילין הבן.

בהתייחסו לדברים של אביו אמר ביילין לאתר 'מעריב און ליין' כי "יש לי בעיה עם התזמון שהוא עשה את זה. אני מאוד מכבד את אבא שלי, אני לא מסכים אתו לגבי התזמון".

כשנשאל האם אביו אינו חושש מהתגובות של הציבור והאם דעת הקהל אינה חשובה לו, ענה ביילין: "זה לא שאכפת לו או לא. מה שמניע אותו זו האמת שלו, הראייה שלו, האמונה שלו, וזה מה שהכי חשוב לו והוא מאמין שזה באמת הכי חשוב. זו הדרך שלו כל החיים. לדעתי זה מה שהרים אותו וזה גם מה שהפיל אותו בחלק גדול מן המקרים".

(צילום: מתוך מהדורת 'מבט' בערוץ הראשון)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יפה כח הבן מכל האב
| 30-08-2016 23:00