בריסל איירלנס תחזיר את החלווה מההתנחלויות - סרוגים

בריסל איירלנס תחזיר את החלווה מההתנחלויות

הלחץ והאיום בחרם נגדי עשה את שלו, והחלווה של חברת אחוה שמיוצרת בהתנחלות תחזור לטיסות של חברת התעופה הבלגית לאחר שאסרו בעקבות פניית הפלסטינים

בריסל איירלנס תחזיר את החלווה מההתנחלויות
  חוזרת לטיסות לבלגיה. חלוות המריבה של אחווה

הלחץ עבד החלווה מההתנחלות תחזור לטיסות של חברת התעופה מבלגיה.

חברת בריסל אירליינס הודיעה היום למשרד החוץ כי היא מבטלת את החלטתה מהשבוע שעבר להוציא את מוצרי חברת 'אחוה' מתפריט הטיסות של החברה, וזאת בגלל שהחברה ממוקמת באזור התעשייה ברקן בשומרון.

בשבוע שעבר פרסמנו כי לפני כשלושה שבועות הסירה החברה ממטוסיה את חטיף חלווה של חברת "אחוה" וזאת לאור דרישה של תנועת הסולידריות הפלסטינית, שטענה כי המוצר מיוצר בשטח כבוש בגדה המערבית.

מדובר בחטיף חלווה בטעם וניל ובמשקל 100 גרם, שהוסר מתפריט הקינוחים במטוסי החברה לאחר שגורמים פלסטיניים התלוננו כי הוא מיוצר בהתנחלות. לפי פרסומים של ארגון הסולידריות הפלסטיני, נוסע שהמריא מנתב"ג לבריסל זיהה את המוצר שאותו הכיר מישראל, ודיווח על כך לארגון הפלסטיני. מכאן עברה הפנייה לחברת התעופה הבלגית, וזו הורתה להסיר את החטיף מהמטוסים בטענה שהוא מיוצר בשטח כבוש בגדה המערבית.

חטיף חלווה

חלוות המריבה

באותו יום קרא יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח״כ ניסן סלומיסנקי מהבית היהודי להחרים את חברת התעופה "חרם יענה בחרם!", מסר סלומינסקי לסרוגים, לדבריו מדובר ב"התנהלות בזויה של חברת התעופה בריסל איירליינס! החלטת החברה להסיר  את מוצרי "אחווה" מטיסותיה אסור שתעבור בשתיקה, אני קורא לכולם להחרים את החברה עד שתשנה את החלטתה!".

מבריסל איירליינס נמסר בתגובה: "החברה מציעה לנוסעים בטיסות שלה ארוחה צמחונית, הכוללת קינוח. בקו תל אביב-בריסל, חברת הקייטרינג המקומית הגישה בטעות קינוח בשם 'חלבה וניל', אשר לא תאם את אשר הזמנו ממנה". החברה הוסיפה כי "נוסע הפנה תשומת לבנו שהקינוח המדובר הוא מוצר השנוי במחלוקת. כחברת תעופה המשרתת ציבור בינלאומי של אנשים בעל רקע ותרבות שונים, באחריותנו להציע מוצרים שיעריכו כולם, ולכן החלטנו להחליף את הקינוח".

 

כעת כאמור, הודיעה החברה על ביטול ההחלטה, וכי תחזור לחלק לנוסעיה את החלווה המיוצרת בשומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 20-02-2022 8:14
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף