הילדה שנדקרה ע"י אביה נותחה ומצבה מוגדר יציב - סרוגים

הילדה שנדקרה ע"י אביה נותחה ומצבה מוגדר יציב

מתחזק החשש כי האב שדקר את בתו ופצע אותה באורח בינוני-קשה סובל מהפרעות נפשיות. אם הילדה: "בהזיות שהוא רואה את אלוהים". הילדה נותחה ומצבה מוגדר יציב

הילדה שנדקרה ע"י אביה נותחה ומצבה מוגדר יציב
  מימין: הילדה שנדקרה ואחותה בת ה-6 (מתוך ynet)

הילדה בת העשר שנדקרה אמש (ראשון) על ידי אביה ונפצעה באורח בינוני עד קשה בירושלים עברה הלילה ניתוח ומצבה מוגדר יציב. הילדה מאושפזת, מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים "שערי צדק".

האב, בן ה-39, שדקר את הילדה באמצעות מספרים יובא היום להארכת מעצר. על פי החשד החשוד ביצע את המעשה בעת שהיה בהתקף פסיכוטי.

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הילדה נדקרה כמה פעמים באמצעות מספריים בפלג גופה העליון.

הפצועה פונתה לבית החולים שערי צדק בעיר על ידי צוות של מגן דוד אדום כשהיא מורדמת ומונשמת, והחשוד נעצר והועבר לחקירה. כמו כן, המספריים בהם דקר האב לכאורה את בתו נלקחו על ידי החוקרים.

אמש, מיד עם הגיעם לזירה גבו חוקרי המשטרה עדויות מהאם ומשאר בני המשפחה. אמה של הפצועה אמרה לחוקרים כי בעלה נמצא מיום חמישי "בהזיות שהוא רואה את אלוהים" וכי מצבו הנפשי מעורער.

חברו של החשוד סיפר ל'וואלה': "אנחנו בהלם. הוא אחלה בן אדם ומגדל את הילדים שלהם, מטפל בהם. הוא עובד, מתפקד, מטפל בילדים שלו, עושה להם, קונה להם, הכל. כולם בהלם". לדבריו, "לפי מה שהבנתי, יש לו רקע פסיכאטרי, הוא התמוטט פעם, ומספרים גם שאתמול הוא לא הרגיש לא טוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו