חשד: הקוראת בקפה של הסלבס ופוליטיקאים העלימה הכנסות במאות אלפי שקלים

חשד: הקוראת בקפה של הסלבס ופוליטיקאים העלימה הכנסות במאות אלפי שקלים

קוראת בקפה ובקלפים, המוכרזת כפושטת רגל נעצרה אתמול בחשד להעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים בשנה. בית המשפט נעתר לבקשת משרד חקירות מס הכנסה ירושלים והורה על שחרורה בתנאים מגבילים

חשד: קוראת בקפה של סלבס וח"כים העלימה מס
  (צילום: שאטרסטוק)

קוראת בקפה ובקלפים, המוכרזת כפושטת רגל נעצרה אתמול בחשד להעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים בשנה. בית המשפט נעתר לבקשת משרד חקירות מס הכנסה ירושלים והורה על שחרורה בתנאים מגבילים.

כמצוין בבקשה שהוגשה לבימ"ש, "סימונה המיסטיקנית" היא סימונה שמחה אברזל (40) מנס ציונה הטוענת כי היא בעלת יכולות מיסטיות אותן רכשה מאמה ומסבתה, חשודה כי העלימה הכנסות בשנים 2008 – 2016. החשודה מפרסמת עצמה כמי שעוסקת בתחום כ-25 שנים ובין לקוחותיה פוליטיקאים, ידוענים ואנשים מן השורה. החקירה בעניינה החלה בעקבות מידע שהתקבל במס הכנסה לפיו החשודה קוראת בקפה ובקלפים ומעניקה ייעוץ והכוונה ללקוחותיה, ללא כל דיווח לרשות המסים.

אתמול בוצע חיפוש בבית החשודה ובמשרדה ונמצאו מסמכים המחזקים את החשדות נגדה. בחקירתה מסרה "סימונה המיסטיקנית" כי היא עוסקת בתחום מזה 22 שנים לסירוגין, וב-8 השנים האחרונות ברציפות, הגם שהיא מוגדרת כפושטת רגל מאז שנת 2009. החשודה הודתה בחקירה כי מעולם לא הגישה דוחות למס הכנסה וכי היא גובה סכומים הנעים בין 150 – 400 ₪ לפגישה.

כאמור, השופטת מוריה צ'רקה מבית משפט השלום בירושלים הורתה על שחרור החשודה בתנאים מגבילים והפקדת ערבויות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו