"נתניהו מונע בנייה ביו"ש בגלל חשש מאירופה וארה"ב" - סרוגים

"נתניהו מונע בנייה ביו"ש בגלל חשש מאירופה וארה"ב"

ראש מועצת יש"ע אבי רואה מאשים את נתניהו בהקפאת הבנייה ביו"ש "ראש הממשלה באצבעו לא מאשר אותם בגלל חששות מהאיחוד האירופי וארה"ב". צפו

author-image
"נתניהו מונע בנייה ביו"ש בגלל חשש מאירופה וארה"ב"
  נתניהו מקפיא את הבנייה. רואה (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

המתנחלים מתאכזבים מנתניהו.

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת בנימין אבי רואה הגיע היום לאולפן 'המשחק המרכזי' בערוץ הכנסת, ושטח את טענותיו נגד ה

אבי רואה: "יש לנו ביקורת לא קטנה על כך שיש מניעה של אישור תכניות שמונחות כבר למאות על שולחנו של המנהל האזרחי, לאחר שעברו את האישורים של ההליכים המקצועיים וראש הממשלה באצבעו לא מאשר אותם בגלל חששות מהאיחוד האירופי וארה"ב".

על התחושות שלו במלאות שנה וחצי לממשלה, עם גל האינתיפאדה האחרון הוא אומר: "יש לנו ממשלה ימנית טובה, אך ציפינו שהמסרים בשטח יהיו יותר ברורים".

צפו בראיון המלא מתוך "המשחק המרכזי" עם אטילה שומפלבי, כל יום רביעי ב-22:30 בערוץ הכנסת – ערוץ 99.

בתוך כך, משגר ועד הישוב היהודי בחברון תגובה לדאגה שהשמיעו בארה"ב על הקמת יחידות דיור חדשות בחברון. התנגדות הממשל האמריקאי לבנית בתים ליהודים בחברון מהווה אפליה גזענית נגד יהודים. אנו דוחים אפליה חמורה ובלתי נסבלת זו כמו שאנו דוחים אפליה נגד יהודים בכל מקום בעולם. לא יעלה על הדעת שהממשל בדמוקרטיה הגדולה בעולם יתנגד לבניה של יהודים בתוך רכושם בחברון כמו שלא יוכל להתנגד לבניה כזו ב Hebron בארה"ב."

מעבר לכך, חברון היא בסיס ההיסטוריה היהודית וממנה נובעת זכות העם היהודי לזהות ולמולדת. העם היהודי נמצא בחברון אלפי שנים לפני שנכבשה ע"י המוסלמים וזכויותיו בה אינן ניתנות לדיון.

הקהילה היהודית בחברון הושמדה ע"י טרוריסטים מוסלמים לפני עשרות שנים. האם הממשל האמריקאי תומך בטבח נפשע זה ודורש לקבע את תוצאותיו כמדיניותו הרשמית? אנו קוראים לכל שוחרי הדמוקרטיה, הצדק וזכויות האדם בארה"ב ובעולם כולו להרים קול נגד ההודעה הבלתי נסבלת שיצאה מצד מר חוסיין אובמה ולהבטיח את זכויות האדם הבסיסיות של יהודים בעיר האבות והאמהות של העם היהודי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חבל שאאש הממשלה פוחד מבובות.
| 24-08-2016 21:48
הקב"ה מנהל את העולם ואובמה שליח טוב ואין זה נוגד את הבנייה בכל מדינת ישראל. " לב שרים ומלכים ביד הד' "