הנהג הפוגע לא הוציא רישיון נהיגה מעולם - סרוגים

הנהג הפוגע לא הוציא רישיון נהיגה מעולם

כמה דקות לאחר כניסת השבת אירעה תאונת פגע וברח בשכונות החרדיות בירושלים. נהג יהודי פגע בילד בן 6 וברח מן המקום. בני משפחתו הסגירו אותו למשטרה, שם התברר כי לא הוציא רשיון

author-image
הנהג הפוגע לא הוציא רישיון נהיגה מעולם
  (צילום: מתניה טאוסיג/פלאש90)

כמה דקות לאחר כניסת השבת אירעה תאונת פגע וברח בשכונות החרדיות בירושלים.

בצומת בר אילן בעיר נפגע ילד כבן שש בתאונת פגע וברח הוא פונה במצב קשה לביה"ח הדסה עין כרם ע"י מד"א. הרכב הפוגע נמלט מהזירה המשטרה פתחה בחקירה והופעלו מחסומים.

שוטרי התנועה בירושלים ביצעו מיד עם הגעתם לזירה מספר פעולות מהירות ויצירתיות והצליחו להתחקות אחר פעולות אותם ביצע הנהג הפוגע. לאחר מספר שעות ולאחר שהרכב מסוג טיוטה קורולה אותר ונגרר ע"י המשטרה להמשך בדיקות ואיסוף ראיות הבינו המשפחה של הנהג הפוגע כי מעצרם של המעורבים קרב ובא ומיהרו להסגיר את הנהג הפוגע ואחיו הצעיר.

בחקירה ראשונית במשטרת התנועה בירושלים עולה כי הנהג הפוגע יהודי בן 21 היה ברכב עם אחיו הקטן ונוסע נוסף חבר שזהותו ידועה וייעצר בהמשך, השלושה נסעו מכיון שמואל הנביא לכיון כללי רמות ובצומת בר אילן פגע החשוד בילד בן השש שעל פי חקירה ראשונה של בוחני התנועה חצה את הכביש במעבר חצייה.

החשוד נמלט מהמקום החנה את הרכב במסווה ויצא מאוחר יותר בערב לבלות. בחקירה קשר עצמו לתאונה ולשאלת החוקר מדוע לא עצר מייד לטפל בילד ונמלט מהזירה טען כי הוא נלחץ ממה שאירע וברח.

בדיקה נוספת מגלה כי הנהג החשוד מעולם לא הוציא רישיון נהיגה עוד עולה כי לפני מספר שנים בהיותו בן 14 נתפס נוהג ברכב. חקירת החשודים נמשכת במשטרת התנועה בירושלים. במוצ"ש יביאו חוקרי תאונות הדרכים את החשודים לביהמ"ש השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרם של המעורבים.

(צילום: דוברות המשטרה)
שלום סננס מתנדב איחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "הייתי בכניסה לבית הכנסת בסמוך ונמסר ממוקד איחוד הצלה על תאונה קשה. כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן 6 שנפגע מרכב ונחבל בראשו ובגפיו. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני. מבית החולים נמסר בצאת השבת כי מצבו מוגדר בינוני מה שהוכיח שוב את חשיבות ההגעה המהירה של המתנדבים והטיפול המיידי שהציל את חייו".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים בפרט בדקות הראשונות של כניסת שבת להימנע מהליכה על הכבישים וקוראים לנהגים להימנע מנסיעה מהירה לאחר הצפירה של כניסת שבת שכידוע הציבור רגיל לצעוד על הכבישים לבתי הכנסת. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות צפויה למנוע אסונות מיותרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו