גם זה קורה • טראמפ מתנצל: "מצטער אם הכאבתי" - סרוגים

גם זה קורה • טראמפ מתנצל: "מצטער אם הכאבתי"

המועמד הרפובליקני הביע הלילה צער על דברים שאמר ואולי פגעו באדם מסויים. "לעתים, בלהט הוויכוח והדיבור על סוגיות רבות, אתה לא בוחר את המילים הנכונות או אומר את הדבר השגוי"

author-image
גם זה קורה • טראמפ מתנצל: "מצטער אם הכאבתי"
  (צילום: שאטרסטוק)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, המיליארדר השנוי במחלוקת דונלד טראמפ, נשא הלילה (בין חמישי לשישי) נאום חריג בו הביע חרטה על דברים שאמר במהלך קמפיין הבחירות שלו והתנצל בפני אנשים בהם פגע.

"לעתים, בלהט הוויכוח והדיבור על סוגיות רבות, אתה לא בוחר את המילים הנכונות או אומר את הדבר השגוי", צוטט טראמפ באתר ynet. "אני עשיתי את זה ותאמינו או לא, אני מתחרט על כך. בייחוד כאשר זה עלול היה לגרום לכאב אישי".

בנאום שנשא בפני תומכיו בצפון קרוליינה הוסיף טראמפ כי "אני יכול להבטיח לכם את זה: תמיד אומר לכם את האמת". מיד לאחר דברי ההתנצלות המשיך טראמפ לתקוף את אובמה ואמר שהוא "שיקר בנוגע ל-400 מיליון הדולר שזרמו לאיראן במזומן. הוא הכחיש זאת. הוא אמר 'אנחנו לא משלמים להם כופר', אבל הוא שילם. הוא שיקר בנוגע לשבויים בדיוק כפי ששיקר בנוגע לאובמה-קר (תוכנית ביטוח הבריאות)".

במטה קלינטון לא מיהרו לקנות את דבריו של טראמפ והביעו ספק בנוגע לאמיתות כוונותיו: "דונלד טראמפ החל את הקמפיין שלו בהעלבת אנשים. הוא המשיך לעשות זאת למשך כל אחד מ-428 ימי הקמפיין עד כה, בלי בושה או חרטה. הלילה למדנו שכותב הנאומים שלו והטלפרומפטר מודעים לכך שיש הרבה דברים שהוא צריך להתנצל עליהם. אבל ההתנצלות הלילה היא רק התבטאות כתובה היטב והוא יצטרך לומר לנו על איזה ביטוי פוגעני, מאיים ומפלג הוא מתחרט ולשנות את הטון לחלוטין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
החשוב אברהם מרדכי בן מרים הי"ו יתום מאב שנכלא ביום חמיש
החשוב אברהם מרדכי בן מרים הי"ו | 20-08-2016 22:25
החשוב אברהם מרדכי בן מרים הי"ו יתום מאב שנכלא ביום חמישי לאחר שסירב להתגייס לצבא השמד, הסיפור של הבחור החשוב אברהם מרדכי בן מרים שמתגורר בשכונת מאה שערים בירושלים, יתום מאב שנפטר לפני כשנה וחצי, נעצר ע"י שלטונות צבא ונלקח לכלא ענתות באזור בנימין, ולאחמ"כ הועבר לכלא 4. בעקבות המעצר הברוטלי והנפשע, נכנסו עסקני "ועד ההצלה מסכנת הגיוס" קמיה כ"ק מרן הגאב"ד ירושלים שליט"א - שהורה להרעיש עולם ומלואו ולא לנוח ולא לשקוט עד אשר ישחררו את האסיר ציון. ואכן, כבר בשעות הערב יצאו המוני מבני היהדות החרדית לקדש שם שמים ברחובה של עיר למחות על השערוריה הנוראה ועל הפשע המחפיר לכלוא בחור יתום שעומד להינשא בעוד כשבועיים, המחאות נערכו בירושלים ובבית שמש, במחאות נעצרו 8 אברכים מקדשי השם. וכולם ב''סד כבר יצאו מבית אסורים לחירות עולם. המוני בני היהדות החרדית המקדשי שם השם נקהלו ברחובות ירושלם ובי"ש והסעירו את העיר, וקלגסי הציונים באו בהמוניהם והכו מכות אכזריות בציבור המוחים ולקחו הרבה מהם לבית השבי ושהתנפלו על כמה מהמוחים והתגלו רשעות ואכזריות הציוני על אחד מהמוחים הכו מכות אכזריות וגעז המרעילי הריקו על פניו כל צלוחיות והמשיכו להכות עליו עוד ועוד כ 20- מינוט רצופות, עד שהוצר, וכשבא מרכבת האמבולאנס אל הפצוע, לא הניחו הציונים הרשעים המשומדים מכ בני ברק.... להובילו לבית החולים, והמשיכו להכות בו מכות שיש בה עד­ כדי להמית, ולבסוף הובל בדחיפות אל בית החולים ונסעו עמו לשמרו כדי שלא יברח אח"כ.! שומו שמים ! היהדות החרדית הנאמנה בא"י הוכיחה שהדרך היחידה להינצל בשעה קשה זו, היא לצאת ולזעוק ברחובה של עיר על הפשע הנורא לכלוא בחורי חמד למרתפי הכלא. בדרך זו אשר קבלנו מרבותינו מצוקי ארץ זיע"א ושיבלחט"א בעזרת השם נמשיך להתלכד מול גזירת שמד הקיום ליהדות החרדית כאן בארץ הקודש!!! "ציון הלא תשאלי לשלום אסיריך"