רוצים כניסה חינם ל'חדר בריחה'? שתפו - סרוגים

רוצים כניסה חינם ל'חדר בריחה'? שתפו

רוצים לצאת עם חברים לפעילות כייפית שתגרום לכם לחשוב, לשתף פעולה ולנסות לפצח את החידה, וכל זה בחדר עם מזגן? קבלו בילוי מיוחד, לא שגרתי, מהנה במיוחד ושובר שגרה - כזה שלא תפסיקו לדבר עליו הרבה זמן - חדר בריחה

רוצים כניסה חינם ל'חדר בריחה'? שתפו
  לברוח מהחדר עם הכסף בתוך שעה (באדיבות escape room Israel)

רוצים לצאת עם חברים לפעילות כייפית שתגרום לכם לחשוב, לשתף פעולה ולנסות לפצח את החידה, וכל זה בחדר עם מזגן? קבלו בילוי מיוחד, לא שגרתי, מהנה במיוחד ושובר שגרה – כזה שלא תפסיקו לדבר עליו הרבה זמן – חדר בריחה.

מה זה חדר בריחה?

חדר בריחה הוא משחק מציאותי בו קבוצה של אנשים (2-8 משתתפים) ננעלים  בחדר וצריכים להימלט ממנו תוך זמן מוגבל, בדרך כלל כ-60 דקות. כדי להיחלץ מהחדר נדרשים המשתתפים לפתור סדרה של חידות, למצוא רמזים ולפענח צפנים. כל שנדרש כדי לצלוח את המשימה הם חושים טובים, מצב רוח הרפתקני, וחשיבה יצירתית. רוב המשימות לא מאתגרות פיזית, ודורשות בעיקר שיתוף פעולה והגיון בריא.

חדרי בריחה בישראל

בישראל קיימים למעלה מ-150 חדרי בריחה המפוזרים בכל רחבי הארץ. אין חדר הדומה למשנהו וכולם מעמידים את המשתתפים בסיטואציה מרגשת, מפתיעה ומורכבת, החל מטיול מסביב לעולם, שרלוק הולמס, דרך זירת רצח ועד בריחה ממתקפת זומבים או מתא כלא.

ככה זה נראה

(באדיבות escape room Israel)

איך בוחרים חדר בריחה?

בחירת חדר רלוונטי ומציאת מועד פנוי היא משימה לא פשוטה שדורשת חיפוש סיזיפי בעשרות חדרים (במיוחד בסופי שבוע ששבועות מראש כבר משוריינים).

בדיוק לשם כך הוקם האתר www.BookEscapeRoom.co.il בו ניתן למצוא חדר בריחה פנוי ע"פ אזור, יום ושעה. באתר ניתן למצוא גם פרטים על כל אחד מהחדרים, מחירים, ביקורות ותמונות. האתר הינו עצמאי וכל המידע בו מתעדכן בזמן אמת, ממש כמו באתרים שכולנו מכירים מעולם הזמנת חדרי המלון או כרטיסים להופעות.

השימוש באתר הינו ללא תשלום. עלות חדר בריחה למשתתף עומדת סביב 65-120 ₪, תלוי חדר, מועד ומספר המשתתפים.

אז צאו עם החברים לשעה של פעילות מאתגרת ומהנה.

רוצים להיכנס לחדר בריחה בחינם. שתפו את הפוסט בדף הפייסבוק שלנו, ותיכנסו להגרלה, ואחד מכם יזכה בכניסה עם חברים לחדר בריחה "הבקתה ביער" המיועד לציבור הדתי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו