הדירות חלומיות, הנוף עוצר נשימה - סרוגים

הדירות חלומיות, הנוף עוצר נשימה

מספר פרויקטים ייחודיים ויוקרתיים של חברת הנדל"ן "אבני דרך", יאפשרו לכם לממש את הקפיצה הכלכלית שעליה חלמתם ולרכוש דירות שנהנות מנופים עוצרי נשימה ובעיקר מחירים שפויים

author-image
הדירות חלומיות, הנוף עוצר נשימה
  צילום: באדיבות אבני דרך

שוק הנדל"ן בארץ סובל מכשל מתמשך, ורבים מתקשים לרכוש דירה. אצל רבים רווחת התפיסה ש"אין מה לעשות" אלא רק להפגין או לחכות לפוליטיקאי כלשהו שיבוא ויושיע, "זו גישה שגויה, אשר מונעת מהרבה מאד אנשים לנקוט בצעדים שיכלו לשפר משמעותית את המעמד הפיננסי שלהם", מסביר דני דוידי, מנהל המכירות של חברת 'אבני דרך'. "בניגוד לתפיסה הרווחת, המציאות העובדתית היא שכמעט כל זוג שיש לו הכנסה ממוצעת, ואף למטה מזה, יכול לרכוש דירה. לא במרכז הארץ ולא פנטהאוז, אבל בהחלט דירה ראויה שבטווח הארוך תשנה דרמטית את מעמדה הכלכלי של המשפחה. מה שחשוב זה לנקוט בפעולה, ולבצע את הרכישה בצורה מושכלת ומותאמת".

בכדי לעזור למשפחות לממש את הרעיון הזה, 'אבני דרך' מציעה למכירה בימים אלה מספר פרויקטים ייחודיים הנמצאים בשלבי בנייה מתקדמים. הראשון שבהם הינו פרויקט 'ברקת'- פרויקט חדש באחד מהמיקומים האטרקטיביים ביותר בטבריה – מצפה רקת שנמצא על צלע ההר מעל נחל רקת ומשקיף לכנרת. המדובר בשכונה חדשה לגמרי, אשר נמצאת במיקום נוח ונגיש במיוחד לרוב חלקי העיר , וצופה על הכנרת.

פרויקט טבריה1

באדיבות אבני דרך

יש לציין כי כל הדירות בפרויקט שנהנה מנוף מרהיב ועוצר נשימה פונות אל הכנרת, שנמצאת כאמור במרחק הליכה קצר. הפרויקט אטרקטיבי במיוחד הן למשקיעים, בגלל התעוררות המקום והצפי לתשואה גבוהה ולעליית ערך, והן למשפרי דיור בעיר טבריה עצמה. אגב, לחברה יש משרד מכירות מפואר ברחוב יהודה הלוי מול סניף "ארומה" בטבריה. שווה קפיצה להתרשמות.

כאמור, הפרויקט עצמו כולל 92 יחידות דיור ב-4 בניינים, בתכנון מדורג פונקציונלי ומוקפד, הכוללים דירות הנעות בין 3-5 חדרים החל מ-890 אלף שקלים בלבד -3 חדרים, 955 אלף שקלים לדירת 4 חדרים ומיליון מאה ל-5 חדרים- זול יותר ממחיר דירת שלושה חדרים יד שנייה ישנה בערים שונות במרכז הארץ. זאת כמובן בנוסף למפרט וגימור בקלאסה אחרת שכוללים תכנון אשר מותאם למיקום, ונותן נוף יפהפה אל המים מכל אחת מהדירות. המפרט הטכני של הדירות עשיר ומוקפד מאד, ומאפשר איכות חיים גבוהה ו שקט ופרטיות לכל דירה. בין השאר, לכל דירה יש חניה צמודה ומחסן, תריסי גלילה חשמליים בכל החלונות, אסלות תלויות עם מיכלים סמויים ומטבח יוקרתי, רחב ומואר ומעץ סנדביץ' ושיש אבן קיסר.

תשואה טובה למשקיעים

"העיר טבריה נמצאת היום בנקודת זינוק בהשקעות, וסיפקה בשנה האחרונה תשואה טובה מאוד למשקיעים", מסביר שמעון ברון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת 'אבני דרך'. "בשנים האחרונות נבנו מחלפים וכבישים חדשים לעיר- כך שזמן הנסיעה למרכז הצטמצם משמעותית. גם מבחינה תיירותית יש לעיר ביקוש רב בשל הקרבה לקברי צדיקים ותיירות צליינים מרחבי העולם". ברון מדגיש כי טבריה נהנית בשנתיים האחרונות מתנופת בנייה אדירה, תשואה לדירה אטרקטיבית, השקעות בחינוך ובתעסוקה, השקעות בתשתיות ושיפור פני העיר, הטבות מס אבל לפני הכל-נוף מדהים לכינרת".

בנוסף, בונה החברה את פרויקט "שוהם" ברובע יזרעאל בעפולה הכולל כ-118 יחידות דיור המשתרעות על פני 3 בניינים עם דירות בנות 4  ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. טווחי מחירי הדירות בפרויקט נעים החל מ-935 אלף שקלים בלבד לדירת 4 חדרים ו-1,065,000 ₪  ל-5 חדרים, כאשר כל  בניין כולל כ-40 יח"ד המתפרסות על פני עשר קומות, כשהקומות העליונות יכללו דירות פנטהאוז ובקומה התחתונה דירות גן. הפרויקט כאמור ממוקם בשכונה חדשה ברובע יזרעאל בעפולה שבה הולכים ונבנים כ- 4,000 יחידות דיור. סמוך לשכונה הולכת ונבנית תחנת רכבת חדשה כאשר מרחק הנסיעה בה מעפולה לחיפה יעמוד על פחות מ-20 דקות. בשכונה ישנם שירותים קהילתיים מפותחים עם בתי כנסת, גני ילדים ובתי ספר, בית חולים העמק הצמוד ומבני ציבור נוספים. המפרט הטכני צפוי להיות בסטנדרט גבוה במיוחד כאשר בכל בניין יהיו שתי מעליות, ובחלק מהדירות מתוכננת מרפסת סוכה. זמן הסיום לפרויקט הינו סוף 2017

מנהל השיווק ב"אבני דרך" שי יהלום מדגיש כי "'קטר הצמיחה' של עפולה מתאפיין במערכת כבישים מפותחת שתקצר את הנסיעה לגוש דן לפחות משעה, חיבור לרכבת העמק שתקצר את זמן הנסיעה לחיפה ל-17 דקות בלבד, הקמת פארק הייטק והפיכת מכללת עמק יזרעאל לאוניברסיטה, והשקעה מאסיבית בפיתוח תשתיות עירוניות- כל אלה ועוד הופכים את עפולה ליעד מבוקש עבור משקיעים בשל העובדה שרמת הביקוש לדירות עולה משמעותית על ההיצע הקיים ואף צפוי להמשיך ולעלות בעתיד".

פרויקט מקביל נוסף ברובע יזרעאל בעפולה שאותו בונה החברה הינו פרויקט "טופז" – פרוייקט יוקרתי הכולל 3 בניינים המשתרעים על פני 76 יח"ד עם דירות גדולות במיוחד בנות 4,3 ו-5 פנטהאוזים ודירות גן. המפרט הטכני של הדירות עשיר ומוקפד מאד, ומאפשר איכות חיים גבוהה עד 3 דירות בלבד בכל קומה, דבר המקנה שקט ופרטיות לכל דירה. בין השאר, לכל דירה יש חניה צמודה ומחסן, אסלות תלויות עם מכלים סמויים ומטבח יוקרתי, רחב ומואר ומעץ סנדביץ' ושיש אבן קיסר. סיום הפרוייקט מתוכנן לעוד כשנתיים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
"חדשות" כלכלה, לא פרסומת בכלל
ב | 02-08-2016 7:29