עברתי התנקשות ואני לא מתכוון לכדורים שנורו אליי - סרוגים

עברתי התנקשות ואני לא מתכוון לכדורים שנורו אליי

לאחר החלטת בית המשפט המחוזי לבטל את הפיצויים ליהודה גליק, חבר הכנסת החליט לפנות לבג"צ. "עברתי ניסיון התנקשות, ואני לא מתכוון לכדורים שנורו אליי"

author-image
עברתי התנקשות ואני לא מתכוון לכדורים שנורו אליי
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט העליון צפוי לדון היום (שני) בערעורו של חבר הכנסת יהודה גליק וזאת לאחר שבית המשפט קבע שגליק מנוע מלתבוע פיצויים מהמשטרה בעקבות האיסור שהוטל עליו לעלות להר הבית לפני ארבע שנים, איסור שגבה ממנו מחיר כלכלי כבד. ראוי לציין כי למרות הפיכתו לחבר כנסת, לגליק עצמו לא היה ספק כי ימשיך בתביעת הפיצויים שלו נגד המדינה.

"עברתי ניסיון התנקשות, ואני לא מתכוון לכדורים שנורו אליי, אלא להתנקשות שנמשכה שבע שנים שבמהלכן משטרת ישראל עשתה לי דמוניזציה והוצגתי כאיש המסוכן ביותר במזרח התיכון", אמר גליק ל'וואלה'.

לדבריו: "המשטרה נלחמה איתי בנשק בלתי קונבנציונלי וניסתה לעשות לי רצח אופי. במשך שנתיים לא יכולתי לעבוד, השמיצו אותי מעל לכל במה אפשרית, הפסדתי את כל הכנסותיי ופתחתי חסכונות. בשנתיים האלה לא היו לי חיים, מה זה קשור לעובדה שאני חבר כנסת?".

כזכור, בשנת 2011 אסרה המשטרה על גליק לעלות להר הבית בו עבד כמדריך טיולים, איסור שעמד על כנו במשך שנתיים. גליק פנה לבית משפט השלום בירושלים בתביעת פיצויים. בית המשפט קיבל את התביעה במלואה ופסק לטובת גליק פיצויים בסך חצי מיליון שקלים עקב התנהלות פסולה של המשטרה. אלא שהמדינה ערערה לבית המשפט המחוזי בירושלים, שביטל את הפיצויים וקבע כי גליק היה צריך לעתור לבג"ץ בניסיון להקטין את הנזק, לפני שפנה לערכאה אזרחית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אתה יוצא נגד קדשי ישראל לא לבכות
איתי | 01-08-2016 16:48