כדי שלא תתאכזבו: הצצה לסרטים שיעלו בקרוב - סרוגים

כדי שלא תתאכזבו: הצצה לסרטים שיעלו בקרוב

בשל היותי בן אנוש ילוד אישה בעל זמן מוגבל, לא אוכל לצפות בכל הסרטים שיוצאים לקולנוע. לכן, בהחלטה משותפת של מערכת האתר, האופנים וחיות הקודש - החלטנו להגיש לכם מדי פעם טור שיסקר כמה מהסרטים שעתידים לצאת בעתיד הקרוב. לחלקם אלך בפועל ואכתוב איך היה, ולחלקם תצטרכו לשים נפשכם בכפכם וללכת על עיוור

author-image
כדי שלא תתאכזבו: הצצה לסרטים שיעלו בקרוב
  (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

המסתנן • בקולנוע: 11.8.16

https://www.youtube.com/watch?v=0dzmPbjpiQo

מבוסס על סיפור אמיתי. בריאן קרנסטון (  הלא הוא סוחר הסמים  וולטר וויט  מ"שובר שורות") מגלם בסרט, למרבה האירוניה, סוכן סמוי במחלקה למלחמה בסמים האמריקאית.  הוא מצליח לחדור לתוך המערכת המשומנת היטב של הלבנת כספי קרטל הסמים מהמסוכנים בעולם, ולחשוף את עוקץ הסמים הגדול ביותר בהיסטוריה. נשמע לי  כמו סרט שעשוי מחומר טוב.

 שבעת המופלאים • בקולנוע: 22.9.16

גרסה מודרנית למערבון הקלאסי עם אותו השם משנת 1960. כמה קלאסי? בשנת 2013 נכנס הסרט לשימור בארכיון הסרטים הלאומי של ארצות הברית.  כשלעיירה קטנה נמאס לחיות תחת אכזריותו של תעשיין אכזר, הם פונים לשבעה אנשים (שמסתבר שהם מופלאים) כדי לשנות את פני הדברים. דנזל וושינגטון בתפקיד בראשי – ובשבילי זה כל מה שצריך כדי ללכת לסרט הזה.

טרולים • בקולנוע: 13.10.16

אין ילד שגדל פה בשנות ה90 ולא מכיר את הטרולים. יצורים קטנים ושובבים עם שיער הרבה יותר מדי ארוך. היוצרים של שרק מביאים לקולנוע את סיפורם הדי מטורלל של הטרולים (תנסו להגיד את זה מהר 10 פעמים…) בקומדיה פרועה חדשה.

התופת  •בקולנוע: 13.10.16

הסרט השלישי בסדרה (אחרי "צופן דה וינצ'י" ו"מלאכים ושדים"). ד"ר רוברט לנגדון (בגילומו של טום הנקס) נקרא שוב אל הדגל להציל את האנושות מפני מזימה שטנית במיוחד שעלולה להמיט מגיפה אכזרית על האנושות. במרוץ נגד השעון, תוך פיענוח סמלים עתיקים, קודים מוצפנים והתחמקות מאדם מסתורי, ינסה הד"ר להגיע לפתרון התעלומה לפני שיהיה מאוחר מדי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה אנחנו צריכים את הבלבול הזה?
אלי | 29-07-2016 12:46
לחילופים: כמה כסף אתם מקבלים כדי לפרסם את הבלבול הזה?
2
מה לעזאזל???????????????? איזה אתר דתי!!!!
שדגכשדגכש | 16-08-2016 4:55
גועל נפש פשוט