חרדי ממשפחה מוכרת חשוד באונס בנותיו - סרוגים

חרדי ממשפחה מוכרת חשוד באונס בנותיו

במשך שנים, אב ל-11 ילדים, ממשפחה מיוחסת בציבור החרדי, תקף באכזריות שתיים מבנותיו. היום, הוגש נגדו כתב אישום המתאר את הפגיעה הקשה. המשפחה, שיתפה פעולה עם המשטרה

author-image
חרדי ממשפחה מוכרת חשוד באונס בנותיו
  למצולם אין קשר לכתבה (צילום ארכיון: מרים אלסטר/פלאש 90)

היום בצהריים (חמישי) הותר לפרסום כי משטרת ישראל עצרה חרדי, אב ל-11 ממשפחה מיוחסת בציבור החרדי, בחשד שבמשך שנים תקף שתיים מבנותיו בצורה אכזרית. נגד האב הוגש כתב אישום על-ידי הפרקליטות שהגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים. יצוין כי בני המשפחה החרדית לא הגנו על האב ושיתפו פעולה עם חוקרי המשטרה.

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד עם קבלת הדיווח אודות חשד לכך ששתי צעירות, כיום בנות 23 ו-15.5, נפגעו על ידי אביהן מאז היו בנות 7 ו-11 פגיעה מתמשכת וארוכת שנים שמהלכה ביצע האב בבנותיו מעשים קשים ואכזריים.

מאז שעזבה את בית המשפחה, החל האב לפגוע באחת הבנות שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה לפני כחודש.

המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה.

במסגרת החקירה נבדק, בין היתר, חשד כי אחיות נוספות נפגעו על ידי אביהם החשוד אך בשלב זה לא נמצאו ראיות לגבי מקרים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשוד אשר ביצע במשך שנים ארוכות התעללות ופגיעה קשה בבנותיו.

"הודות לשיתוף הפעולה עם בני המשפחה ואנשי הקהילה, נפתחה חקירה מקצועית ורגישה שבסיומה גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום חמור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מפלצת
פישמן | 28-07-2016 16:18
מפלצת
2
נורא ואיום
| 28-07-2016 17:27
3
לא הבנתי
אלון | 28-07-2016 17:48
אז מי סוטה?
4
משפחה מיוחסת
| 28-07-2016 19:30
שמעתי שהוא נגד של מנהיג הליטאים. איזה? (שך, אלישיב, סטייפלר, אויערבך) אינני יודע
5
Do you know that in one minute president Obama can decl
| 31-07-2016 1:40
Do you know that in one minute president Obama can declare himself dictator and commander in chief of the United States Army? Marshal Law means that citizens have lost all of their rights and president Obama will become the Dictator, King Obama and Ruler. Read the executive orders signed by president Obama making them into the laws of United States of America. Read them carefully and make up your own mind how much each American citizen is in absolute danger. I don’t have to convince you I think that these so called executive orders which simply mean that president Obama skipped the normal route for enacting laws and sign them into law himself as president which is illegal. They speak for themselves it’s your future and your life it’s up to you. Lets get out of the US A. S. A. P. Remember what happened to the Jews in Germany when they thought that they still have time... It's time for us to wake up now.
6
הכל הצגה
| 01-08-2016 16:06
הכל הצגה? בשעה שהח"כים החרדים חוגגים את הישג ביטול לימודי הליב"ה, שרת המשפטים איילת שקד חושפת בראיון לרשת ב' כי שר החינוך המסיונר בנט מצליח לכלול בהידברות עם המגזר החרדי לימודי מתמטיקה אנגלית והיסטוריה למוסדות החינוך החרדיים. לדברי שקד ביטול החוק של לימודי הליבה שקידם הרשע מרושע יאיר לפיד נעשה מתוקף ההסכמים הקואליציונים, אבל בנט "שר השמד" מצליח להכניס בהסכמה את הלימודים החשובים למוסדות החרדיים, והוא לא עסוק בחוקים פופוליסטיים שמעולם לא היו יכולים להיות מיושמים. עוד הוסיפה שקד, נפתלי "שר השטן" נמצא בקשר עם מנהלי המוסדות החרדים, "מכניס לימודי מתמטיקה, חמש יחידות ואנגלית לתוך המוסדות החרדים, הוא עושה את זה דה פאקטו בלי כותרות בשקט בשקט". על מוסדות הפטור אמרה שקד כי, "נפתלי בנט הס"ם מצליח בהידברות גם עם מוסדות הפטור, אני לא אנקוב בשמות כי זה יעשה נזק, אבל רוב התקשורת שטחית ולא חושפת את הדברים. אני מתחייבת כי המוסדות החרדים ילמדו אנגלית בקרוב, השיח רדוד ואנשים לא מבינים את הפרטים"
רואים לפי צורת התגובה שלא למדת דבר. גם לא תורה
שפוי | 09-09-2016 11:41
איש דל תוכן, פנאט עם עיניים אדומות משנאה לכל מה שהוא לא אתה.