ביקורת מסעדות • ג'פאן ג'פאן: לפנק בסגנון המזרח הרחוק

ביקורת מסעדות • ג'פאן ג'פאן: לפנק בסגנון המזרח הרחוק

מבקרת המסעדות שלנו, אור יום טוב עשתה קפיצה קטנה למזרח הרחוק כדי לבחון את סניף ג'פאן ג'פאן (JAPAN JAPAN) ומסכמת: "אם כבר בחרתם לגוון באוכל אסייתי, אז כדאי שזה יהיה הכי קרוב למקור"

author-image
ג'פאן ג'פאן • לפנק בסגנון המזרח הרחוק
  הכי קרוב למקור

סורגים ארוחה. בכל שבוע תתארח אור יום טוב אצל סלב סרוג אחר ותבשל איתו ארוחה. את הביקורת היא תציג בפניכם. השבוע – היא לקחה הפסקה כדי לבחון את מסעדת Japan japan.

לפי כל חוקי הקולינריה בארץ הוא היה צריך להיות כישלון חרוץ, לפחות ברמה המסחרית שלו, כי סועד ישראלי טיפוסי אוהב לשלם מעט ולקבל הרבה, כמה שיותר מהר ועדיף עם חיוך.

מי שטעם עבודת מלצרות בחייו יודע שגובה הטיפ ניתן לפי איכות השירות, אבל איפה יש מקום לפנק כשעל הצלחת מוגשת מנה בגודל מטבע עתיק?! כנראה שהציביליזציה עשתה את שלה. בפעם הבאה שאתם מחפשים פוקימונים תיכנסו למסעדת ג'אפן ג'אפן, הם בטח יושבים שם על סושי אסייתי אמיתי. כזה שמזכיר להם את הבית.

בקר פטריות אפיק גבאי (7)

בקר פטריות בג'פאן ג'פאן (צילום: אפיק גבאי)

שעות הבוצר של ימי שישי בשעון קיץ הם הזמן האהוב עלי בשבוע. מאי-יוני עוד אפשר להשקיע קצת בזוגיות בעוד שיולי-אוגוסט כבר הופך לבילוי משפחתי הכולל מציאת אטרקציה רב גילאית. אז אם אתם בעניין, אני מציעה לכם לשלב בלוז את מסעדת ג'אפן ג'אפן המתחדשת. הילדים יעסיקו את עצמם יופי בזמן ההמתנה במשחק עם הצ'ופסטיק המגניבים שעל השולחן ולכם תהיה הזדמנות להפוגה קולינרית מהנה. אם כבר בחרתם לגוון באוכל אסייתי, אז כדאי שזה יהיה הכי קרוב למקור. לא כל פוץ שמוכר מוקפץ בקרן הרחוב יעניק לכם את החוויה הראויה.

הכניסה למסעדה מלווה במוזיקה נעימה, עיצוב אלגנטי ומלצרים איכותיים – כאלו שעשו שיעורי בית ושורקים את החומר שבמקרה הזה הוא תפריט עשיר במיוחד. הקטנים מן הסתם יהנו מסדרת המוקפצים במחבט ווק, או ממנות הפתיחה כמו אגרול ומקלות סיניים. לנו לא היה סבלנות ולכן עברנו דוך לעיקריות מוותרים על האפשרות להתנסות במרקים ייחודים באמצע הקיץ.

אפיק גבאי (5)

לא לנשים בהריון כן לנשים לאחר לידה. הסושי (אפיק גבאי)

אני בחרתי במנה הקוריאנית שכללה אטריות חיטה עם נתחי אנטריקוט, כרוב, פטריות שמפניון, פורטובלו ושיטאקי. גודל המנה היה מפנק, את זה גיליתי אחרי שאכלתי רק חצי וכבר התפוצצתי. פטריות השיטאקי מדהימות והן הדבר המוצלח ביותר במטבח היפני. הארומה שהאנטריקוט הוסיפו לתבשיל היה מענג אך מה לעשות, הבשר עצמו הכי טעים בגרסת על האש.

חזה עוף אסייתי אפיק גבאי (1)

חזה עוף אסייתי (אפיק גבאי)

בעלי לעומת זאת, כנראה לא תיכנן לשבוע יותר מידי כי ההזמנה שלו הסתכמה בפלטת סושי. תראו, אני לא פריקית של סושי. הרעיון שאצה חלקלקה תכנס לי לפה לא באה לי בטוב ולמען האמת כל ניסיונותיי הקודמים לחבב את המאכל עלו בתוהו. בחיי שעמדתי להרים ידיים ולהכריז על התנזרות טוטאלית אבל כאן למרבה ההפתעה עברתי חוויה מתקנת.

אוהבים סושי או לא, זה בכלל לא משנה, תעשו לעצמכם טובה ואל תצאו משם בלי שטעמתם מה 'קרייזי רול פוטומקי'. תזהרו כי הוא ממכר ויש אפשרות ל- take away אז תכינו את האשראי להוראות קבע בשישי בצהרים או מוצאי שבת. לא אשטח בפניכם הפעם מה כוללים המרכיבים כי זה רק יוריד מהערך, רק אזכיר שהמעטפת מטוגנת דרגת קראנץ' בזיגוג קרם העשוי מרטבים אסייתים שיגרום לכם להזיז את הישבן מהמסך ולבוא שוב ושוב.

צאזה בקר אפיק גבאי (3)

צאזה בקר (אפיק גבאי)

בשביל לקנח בטעם טוב הורשיתי לסייר מאחורי הקלעים. כניסה למטבח הרגישה כמו נחיתה פתאומית בשאנגחאי. מעולם לא הייתי שם אבל שלושת הטבחים הסיניים נראו בדיוק כמו בסרטים. רציתי לשבח אותם על האוכל הטעים. ניסיתי בעברית, באנגלית ובפנטומימה. הם מצידם עמדו מחוייכים וחזרו שוב ושוב על המילה 'שלום'. הבנתי את הרמז ויצאתי אחרי שהתרשמתי מהכנת האיטריות על המקום ורקיחת רטבים חדשים. על הבר חיכה לנו מארז עם כל מה שלא סיימנו לאכול פלוס פינוקים נוספים. אני עם הבישולים לשבת הזו סיימתי. [=

הכי אהבתי- בשורה לנשים ובעיקר לאימהות- יש מי שחושב עלינו! מסעדת ג'אפן ג'אפן מודעת לסבל הקולינרי הפוקד אותנו בחודשי ההריון הרבים. היות וסושי הוא מחוץ לתפריט המותר [גברים לעולם לא תבינו] מהיום אפשר לתת ליולדת מתנה מקורית היישר לבית החולים- מגש סושיות מפנק! ניתן לרכוש במחיר מוזל בהצגת צמיד בית חולים של אב או אם. מזל טוב!

==

רשת JAPAN JAPAN בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית (ירושלים, חדרה, יקנעם, נתניה ועוד) מטבח הרשת בנוי על יסודות המטבח הסיני, היפני והתאילנדי. בסניפי הרשת ניתן ליהנות ממנות בטווח מחירים מ-15 שקלים ועד קומבינציות ב-199 ש"ח ומגשי סושי גדולים לאירוח. משלוחים בפריסה ארצית. כשרות רגילה ומהדרין בהתאם לסניף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אחלה מסעדה
יקנעמון | 05-08-2016 13:56
מסעדה באמת טובה בשונה משאר הסניפים..
2
ג'פאן
יפית | 29-09-2016 23:03
יאמי.. פשוט אין על אוכל מהמזרח הרחוק
3
הסניף בתחנה מרכזית
שמעון | 09-01-2018 20:49
שרות גרוע ואכול עוד יותר גרוע
4
שירות מזלזל
חן | 05-11-2019 15:40
סושיה עם שירות גרוע, אי עמידה בזמני המשלוח, סושי לא מוצלח ומחירים בכללללל לא מצדיקים. בקיצור לא מומלץ בעליל!!!