הסיבה האמיתית למכתב ההבהרה של הרב יגאל - סרוגים

הסיבה האמיתית למכתב ההבהרה של הרב יגאל

בעקבות המשבר הגדול שפקד את המכינה בעקבות דברי הרב לוינשטיין, רכשו ראשי המכינה את שירותיהם של יועצי התקשורת אבי בניהו ואיתמר פליישמן, מהלך שככל הנראה מסביר את פרסום מכתב ההבהרה

author-image
הסיבה האמיתית למכתב ההבהרה של הרב יגאל
  (צילום: מרכז ליב"ה)

לאחר שהרב יגאל לוינשטיין עורר סערה כשאמר כי קהילת הלהט"בים הם "סוטים שמטריפים את המדינה", ושיגר מכתב הבהרה למנכ"ל משרד הבטחון, האלוף (במיל') אודי אדם, כעת מתגלה כי המכינה הקדם צבאית בעלי, רכשה את שירותיהם של יועצי התקשורת אבי בניהו ואיתמר פליישמן, בכדי להביא לסיומו של המשבר הגדול שנוצר גם בתוככי הציונות הדתית.

על פי הדיווח באתר 'וואלה', השניים ייעצו לרב לוינשטיין להתנצל בהקדם על מנת לסיים את מסע הדה-לגטימציה בו עמד, גם אל מול הציבור הדתי-לאומי. בנוסף, סייעו לו בעבודה אל מול התקשורת, מה שככל הנראה מסביר את תזמון שליחת המכתב שכאמור מהווה מכתב הבהרה ולא התנצלות.

במכתב ההבהרה ששיגר שלשום כתב הרב לוינשטיין בין היתר: "דבריי התפרשו על ידי רבים בצורה שלא התכוונתי אליה, כאילו אני מבקש להדיר מצה"ל חלק כזה או אחר מן האוכלוסייה, או לפגוע בערך הרעות שכולנו אמונים עליו. לכולם יש מקום בצה"ל, ללא קשר לרקע שלהם, להשקפת עולמם או לנטיותיהם האישיות".

לפני כשבוע וחצי הרב לוינשטיין צוטט בכנס "ציון וירושלים", כשהוא אומר: "יש פה תנועה מטורפת של אנשים שפשוט איבדו את הנורמליות של החיים והקבוצה הזו מטריפה את המדינה והיא נכנסה לצבא בכל הכוח ואיש לא מעז לפתוח את הפה ולצפצף".

דברי הרב יגאל בכנס מרכז ליב"ה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ולמה לכתוב את זה? מה זה מוסיף???
| 28-07-2016 9:11
2
חבל מאוד
אליהו | 28-07-2016 9:18
כי הנושא הזה שהוא קצה קרחון למסע של הוצאת סממני יהדות מהעם היהודי שיביא להתפוררות ח'ו של החברה והצבא והחוסן שלנו. וזה יחזור ויצוף שוב ושוב. עד שיקום גבור שאינו מפחד, כי ה' מבטחו וילחם מלחמת ה' מלחמת הצדק והיושר והאמת והשלום האמתי. חשבתי שהנה זה בא על ידי הרב יגאל שעמד בגבורה מול גלי הסיטנה, ושתק ולא ענה לכל הכסילים, עד שבאו השנים בלעם ובלק ויעצו עצת אחתופל וכיבו אורו של משיח, בפעם הבאה זה יהיה הרבה יותר קשה
3
הסיבה האמיתית - כסף !
דרור | 28-07-2016 10:20
פוחדים לאבד חלק מהמימון שמקבלים, לכן מוכנים לותר על כל העיקרונות ולהמשיך הפקרות הקיימת בצבא. חבל. היה אפשר לותר על הכסף ולהמשיך מיחלמה מוצדקת ביתר שאת וביתר עוז.
4
תחילת תבוסה, נסיגה
אלי | 28-07-2016 22:47
היועצים של הרב לוינשטיין מתעלמים מהעובדה שהציבור בכללותו שפוי, והם נגררים אחר התקשורת האויינת. במיוחד אסור שגוף המכין חיילי העתיד ייכנע לאיומים כאלה והצטרף לשטיפת מוח שהשמואל מוביל - ממש אסור.
5
מזעזע!!!
לוי | 29-07-2016 8:56
איך ייתכן שאנחנו כל הזמן מלקים את עצמנו??? ממהרים להתנצל ולנגח כל אדם ורב שאומר דברים אמתיים, אך שאינם מקובלים על הברנז׳ה השמאלנית. עליבות לשמה. ממש מגעיל. על זה נענשו אבותינו במדבר, "ונהי בעיננו כחגבים".