אוחנה: "הקואליציה נכנעה לשר הכי הומופוב" - סרוגים

אוחנה: "הקואליציה נכנעה לשר הכי הומופוב"

ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד מאיים כי לא יצביע עם הקואליציה בגלל הסרת הצעת החוק שלו מסדר היום. "אני לא מצביע עם הקוליציה - הקואליציה נכנעה לשר ההומופוב ביותר, שאותו הציבור כ"כ אוהב"

אוחנה: "הקואליציה נכנעה לשר הכי הומופוב"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

שוב מרד בקואליציה, ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד הודיע כי לא יצביע עם הקואליציה היום (ד), וזאת במחאה על הסרת הצעת חוק שלו מסדר היום של הכנסת.

"השבוע לפני שנה נרצחה שירה בנקי במסגרת פשע שנאה במצעד הגאווה. הצעת החוק שביקשתי להעלות היום ביקשה להוסיף זהות מגדרית כאחד הרכיבים שקיימים בחוק בנושא פשעי שנאה. יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, הסיר באופן אלים את הצעת החוק הזו מסדר היום, ונכנע לא בפעם הראשונה לאינטרסים שאינם של הליכוד ופגע בערכי הליכוד. היום אני לא מצביע עם הקואליציה – הקואליציה נכנעה לשר ההומופוב ביותר, שאותו הציבור כ"כ אוהב".

את הדברים כיוון אוחנה כלפי השר יעקב ליצמן מיהדות התורה שהטיל וטו על החוק.

(צילום: ערוץ הכנסת)

הצעת החוק של אוחנה מבקשת להוסיף "זהות מגדרית" לרשימת הנסיבות המחמירות בחוק העונשין, במטרה לכלול באותן נסיבות מחמירות גם תקיפות נגד טרנסג'נדרים וטרנסג'נדריות בישראל.

ח"כ אוחנה מסר בתגובה כי: "יו"ר הקואליציה, ולא בפעם הראשונה – פועל נגד תנועת הליכוד, נגד ערכי הליכוד, ונגד חוקת הליכוד – תוך שהוא נסוג מפני כל איום על פירוק הקואליציה. חבל שבשבוע כזה, בו מתקיים המצעד הירושלמי בחלוף שנה לרצח שירה בנקי, הצעת חוק נגד פשעי שנאה, חוק שבא למנוע שפיכות דמים ואלימות, דבר שאין יהודי ממנו – חוק שאני מנסה להעביר מאז נכנסתי לכנסת, מוסר באלימות על ידי דוד ביטן בשל כניעה לשר הכי הומופוב בתולדות מדינת ישראל, השר הכל כך פופולארי בציבור הישראלי, יעקב ליצמן – אשר חרד כל כך מהמילים "זהות מגדרית" עד שמאיים לפרק את הקואליציה אם יכנסו לספר החוקים תחת המשמרת שלו".

יו״ר הקואליציה דוד ביטן ביטל את הטענות: ״אמיר אוחנה התבלבל מעט, זהו תפקידי כיו״ר הקואליציה לשקול שיקולים קואליציוניים בהליכי חקיקה. האלטרנטיבה שהייתה קיימת הייתה בין להוריד את הצעת החוק מסדר היום ובין להפיל אותה בהצבעת נגד, העובדה שהסרתי אותה מסדר יום ולא העלתי אותה כדי שתיפול בהצבעה מסייעת לנושא ולא להפך שכן כעת יוכל אוחנה לנסות לשכנע את מרכיבי הקואליציה במקום שהיה נכשל במליאה היום וכך היה מסתיים העניין. לא מכובד וראוי שחבר סיעת הליכוד תוקף בחריפות וללא סיבה את חבר סיעתו שעושה את עבודתו נאמנה״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תודה לאל.
| 20-07-2016 21:18
רק הקב"ה ישמור על המדינה שלא יחקקו חוקי סדום ועמורה.ח"כ זוהר וחברו טיבי לא מבינים בצדקה שאומרת התורה.תלמד עוד קצת.
2
בושה למדינה ששריה סוטים וגאים במחלותיהם הדוחות
יצור גועלי | 21-07-2016 11:35
שימותו כל אלה.
3
התורה מיושנת ולא רלוונטית
ניאו | 21-07-2016 19:21
תתמודד