השר חיים כץ: "נאבקנו בשרון, אם נצטרך ניאבק בנתניהו"

השר חיים כץ: "נאבקנו בשרון, אם נצטרך ניאבק בנתניהו"

תושבי עמונה הקימו מאהל מול משרד ראש הממשלה, בדרישה לעצור את גזירת ההריסה על הישוב. השר חיים כץ, ממורדי הליכוד בזמן שרון, שיגר איום מרומז לנתניהו

author-image
"נאבקנו בשרון, אם נצטרך ניאבק בנתניהו"

"שנית, עמונה לא תיפול", כך אמרו היום (ד') תושבי עמונה מול משרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. במסגרת מאבקם של תושבי עמונה והחרפת צעדיהם הוקם הבוקר אוהל מחאה מול משרדו של ראש הממשלה, בהמשך הגיעו תושבי עמונה עם שרים וחברי כנסת וקראו לממשלה למנוע את הפינוי הצפוי בדצמבר הקרוב.

השר לירושלים ומורשת זאב אלקין אמר: "ממשלת המחנה הלאומי לא יכולה להרשות לעצמה שבתקופת כהונתה יפונה יישוב שלם בארץ ישראל. בעבר, עוד בימי המאבק על גבעת האולפנה ומגרון, נלחמתי לקדם פתרונות משפטיים להסדרת הבתים, אך לצערי ללא הצלחה. הגיע הזמן לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו וליישם את הפתרונות המשפטיים הקיימים. כשר בממשלה ובקבינט אמשיך לעשות כל מה שתלוי בי כדי להגן על עמונה בפרט וההתיישבות בארץ ישראל בכלל."

שר הרווחה והשירותים החברתיים, חיים כץ: "פינוי עמונה נוגד את מדיניות הממשלה. כולם מחויבים לפתור את הבעיה ולהסדיר את המשך קיומו של הישוב. אסור שהמורכבות המשפטית תביא חלילה לפינוי של ישוב שלם, של קבילה שלמה, משפחות חלוצים שהמדינה קראה להם לדגל לפני עשרים שנה".

השר כץ שיגר איום מרומז על ראש הממשלה: "עברנו את זה נגד שרון ומקווה שלא נצטרך לעבור את זה מול נתניהו ובית המשפט״.

עמונה 3

אלקין וזהר במאהל המאבק למען עמונה

למנוע את החרפה

ח"כ יהודה גליק: "פינוי של ישוב בן 20 שנה שמתגוררים בו 40 משפחות הוא דבר שלא מתקבל על הדעת. חייבים להפוך כל אבן כדי למצוא פתרון ולהסדיר את הישוב. דווקא עכשיו חשוב להמשיך ולחזק את ההתיישבות ביהודה ושמרון".

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): "על מדינת ישראל לעשות הכל כדי למנוע חרפה של גירוש יהודים מביתם. לפני מספר ימים הגשתי הצעת חוק שעשויה לעכב את פינוי עמונה. גירוש יהודים מבתיהם על טפיהם ורכושם אינו דבר של מה בכך ועל המדינה לתת את הזמן הדרוש על מנת להיערך לסיטואציה".

ממטה עמונה נמסר: "המאהל כאן יזכיר לכל מי שעובר באזור ובמיוחד בבניין שמולנו, שעמונה לא תיפול. הגיע העת לשמוע מראש הממשלה ומיועציו ששנית עמונה לא תיפול. הגיע העת להפסיק להיכנע ללחצים של גופי השמאל הקיצוני ולחזק את התושבים ואת ההתיישבות החלוצית ביהודה ומשרון ולא לפגוע בה. הגיע הזמן לשנות את השיח. עם ישראל דורש את זה מנבחריו, לכן לא נעזוב את המאהל עד שביתינו בעמונה יוסדרו. אנחנו כאן עד להסדרה".

עוד הוסיפו מהמטה: "נמשיך להחריף את המאמצים ונעשה הכל על מנת שהבתים שלנו בישוב עמונה לא יפלו בידי השמאל הקיצוני שרואה ביישוב זה כהתחלה ושלב ראשון בדרך לפירוק עשרות יישובים נוספים ולפינוי אלפי בתים. אנו קוראים לעם ישראל לבוא ולחזק אותנו, לעמוד לצידנו במאבקנו הצודק".

עמונה 2

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כבטח
| 06-07-2016 20:52
2
אחרי הקומבינה בגבעת האולפנה בבית אל זה אבוד!
אין טעם להתנגד | 06-07-2016 20:54
תדרשו פיצויים וכספים מוגדלים כמו שעשו בבית אל וכך תסיימו את העניין עם בתים כספים וללא התנגדות אם רב עשה את זה בבית אל גם לכם מותר על תהיו פראיירים תלחמו תחטפו ותפסידו בבית אל עשו מזה יופי של שכונה עם ישיבה חדשה