האיום התמוה של חברי הכנסת הערבים - סרוגים

האיום התמוה של חברי הכנסת הערבים

חבר הכנסת באסל רטאס התייחס היום לסערה סביב דבריה של חברת הכנסת חנין זועבי ושיגר איום תמוה: "אם אתם חושבים שאחרי הדחת ח"כ ערבי אחד, לא חשוב מי, יישארו ח"כים ערבים - אז אתם טועים"

האיום התמוה של חברי הכנסת הערבים
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת מהמפלגה הערבית המשותפת, באסל גטאס, התייחס היום (חמישי) לסערה בעקבות דבריה של חברת הכנסת חנין זועבי לפיהם חיילי צה"ל הם רוצחים וטוען כי זועבי לא אמרה את הדברים המיוחסים לה.

"ההתקפה על זועבי הייתה מבוימת ומתוכננת. ישבו להם בצד שני ח"כים מהימין שארבו ולפני שהתחילה לדבר התחילו להגיד לה טרוריסטית ומחבלת", אמר גטאס בראיון לאולפן ynet.

רטאס הוסיף ואמר: "אני לא מבין את המהומה סביבה. תחזרו ותשמעו את הקלטת. היא אמרה שמי שמשלם פיצויים ומי שמתנצל בפני הטורקים, הוא זה שאחראי על הרצח של הפעילים הטורקים. היא לא אמרה באופן כללי וגורף על כל חיילי צה"ל בכל הזמנים שהם רוצחים".

"אני אמרתי אותם דברים, אפילו יותר חריפים, יום לפני. ובגלל שאני לא חנין זועבי, אני לא הסדין האדום בפני כמה מהצעקנים והגזענים ביותר. מי שקורא את ההסכם בין ישראל לטורקיה יש לו שתי משמעויות. א', הודאה ישראלית בתוקפנות כלפי המרמרה והודאה שהמרמרה לא הייתה משט טרור. ב', אחריות על ההרג של תשעת הפעילים הטורקים. מי ששילם את המחיר כאן של מה שקרה זו חנין זועבי, שחמש-שש שנים הייתה קורבן להסתה פרועה, הפכו אותה לשטן".

על הקריאות להדחת זועבי מהכנסת אומר רטאס כי זהו מהלך מסוכן למדינת ישראל: "זה לא עובד לטובתכם. טועה מי שחושב שהוא עושה לנו טובה שאנחנו פה. אתם יורים לדמוקרטיה בלב. הנכס היחיד שנשאר להתהדר בו שישראל היא דמוקרטית. מהר מאוד יגלה העולם שגם השוליים של הדמוקרטיה". בשלב הזה שיגר רטאס איום תמוה ואמר כי "אם אתם חושבים שאחרי הדחת ח"כ ערבי אחד, לא חשוב מי, יישארו ח"כים ערבים – אז אתם טועים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שלא ישאר הכי טוב !
מיכל | 30-06-2016 19:36
לא צריך אותם בממשלה !
2
המשט היה כן טרור עובדה שאף משט
| 30-06-2016 21:58
אחר לא יכנס לעזה ללא רשות ישראל. המשט לא שמע להוראות צהל לכן הוא משט טרור. אם מישהו ינסה להכנס לעזה ללא רשות ישראל יחטוף אותו דבר.
3
מה תמוה? מי לא הבין את דבריו?
לוי | 01-07-2016 7:29
הוא יודע טוב מאוד שזה ילחיץ את בייבי נתניהו ועוד ח"כ יפי נפש והם ייתקפלו.
4
על מי אתם מאיימים .אם זה לא בדיחה אז תצאו כולם
| 01-07-2016 14:48
כולכן משתפי פעולה אמרו עליכם שאתם גייס חמישי. אנחנו ממש נבכה אם זה יקרה.