שולי מועלם על הבטחת נתניהו "עבודה בעיניים" - סרוגים

שולי מועלם על הבטחת נתניהו "עבודה בעיניים"

יו"ר סיעת הבית היהודי שולי מועלם תוקפת במילים קשות את ראש הממשלה על ההסכם עם טורקיה שלא כולל את החזרת הגופות שבידי החמאס: "לפורר את החובה המוסרית כלפי המשפחות בטענה שהמארח של חמאס 'יעשה מאמצים' היא עבודה בעיניים."

שולי מועלם על הבטחת נתניהו "עבודה בעיניים"
  נתניהו עובד עלינו בעיניים. מועלם (הדס פרוש/פלאש90)

ההסכם עם טורקיה. יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי מגיבה בחריפות לנאומו של נתניהו על הסדרת היחסים עם טורקיה ובעיקר על העובדה שגופותיהם של הדר ואורון אינם כלולים בהסכם.

"לפורר את החובה המוסרית כלפי המשפחות בטענה שהמארח של חמאס 'יעשה מאמצים' היא עבודה בעיניים.", אומרת מועלם בהתרסה נגד נתניהו.

"ארדואן לא מעוניין שחמאס יאבד את קלף המיקוח שלו ומה הטעם בהסכם נרמול יחסים שכזה. הנהגת חמאס ברחה מסוריה וקבעה את מושבה בבטחה ובשלווה בטורקיה של ארדואן – לא בדובאי, לא בסעודיה ולא בקאטר. לארדואן יש אפשרות ללחוץ על חמאס כדי שישיבו במהרה את הדר, אורון ואברה מנגיסטו."

הסכם רע ובעייתי

עוד קודם לכן, תקפה משפחתו של הדר גולדין הי"ד קצין צה"ל שגופתו בידי החמאס, את הצהרותיו של ראש הממשלה וכינו אותן "ריקות מתוכן".

לדבריהם, "הוא פועל בניגוד להבטחותיו כלפינו, עד לימים האחרונים ממש ומביא לעם ישראל ולנו הסכם רע ובעייתי, המתעלם מכאב המשפחות ומגורלם של גיבורי ישראל. אנו לא זקוקים לאמפתיה מנבחרי הציבור, אלא להצבעתם נגד ההסכם הרע הזה והתניית כל הסכם בהחזרת הגופות על בסיס הומניטרי, בטווח זמנים מוגדר וברור מראש."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה הנסיון של מועלם בענייני בטחון בדיוק?
מלכת החוק הנורבגי מוזמנת לפרוש,אם זה הסכם כל כך רע | 27-06-2016 15:08
2
שולי מועלם לגמרי צודקת אם יצטרך להציל את עורו
ברוך סגל | 02-09-2020 11:47
דהיינו להתחמק מבית סוהר יסכים לוותר על חלקים גדולים מירושלים בתואנות שקריות ומעוותות. האיש שקרו ונוכל מדופלם.