הרב כהן לבן דהן: "הצבא צריך לדעת מה שומר עלינו באמת"

הרב כהן לבן דהן: "הצבא צריך לדעת מה שומר עלינו באמת"

סגן שר הבטחון הגיע לביתו של הרב שלום בכדי לנחמו על פטירת אשתו: "אני מתפלל יום יום על חיילי צה"ל, הם מוסרים נפש למען עם ישראל״

'הצבא צריך לדעת מה שומר עלינו באמת'
  (צילום: יעקב כהן)

סגן שר הבטחון, חבר הכנסת הרב אלי בן דהן מ'הבית היהודי', לנחם את נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן, היושב שבעה בעקבוטת פטירת אשתו הרבנית יעל כהן זצ"ל.

בפתח הדברים הזכיר סגן השר את שכנותו עם מרן חכם שלום ברובע היהודי, ואת התפילות בבית הכנסת "צוף דבש", כאשר מרן היה קורא בתורה בחול המועד בבית הכנסת.

סגן השר אמר לרב כהן כי הוא עומד איתן בנושא המאבק נגד הרפורמים בכותל המערבי. "השר דרעי יודע שבעניין הזה אני משתף עמו פעולה באופן נחרץ, וכן בנושאים נוספים כמו שיפור התקנות של בני הישיבות והצבא".

הרב כהן הפליג במעלת לומדי התורה שבזכותם אפשר לנצח את כל האויבים, והוסיף ואמר: "תדע לך, אני לא שונא חלילה אף יהודי. כשאני מברך ברכת כהנים, אני מברך את כולם 'באהבה'. רק הצבא צריך לדעת מה שומר עלינו באמת".

ואז הוסיף חכם שלום: "תדע שאנחנו מתפללים על חיילי צה"ל יום יום, שכל חייל שיוצא לקרב, שיחזור בריא ושלם לביתו. הוא הרי מוסר את נפשו למען עם ישראל. כולנו בני איש אחד נחנו. ה' יחזק אותנו שנחיה באחדות אחד עם השני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מרן? חכם שלום
אורן | 28-06-2016 8:59
למה מזלזלים כל ביטוי של כבוד לחכמים ומחלקים תארים בלי לחשוב לכל רב?
תרגע מה אתה מכיר את מרן שאתה פותח את הפה
שמואל | 04-07-2016 10:02
כל חייו לומד תורה במסירת נפש, מה אתה שמעת כמה פעמים משהו עליו בתקשרת ואתה רוצה להכיר אותו...
2
תתגייסו ותתפללו - זה לא סותר!
הפורום לשוויון בנטל | 05-07-2016 0:07
כמו חיילים דתיים שמתגייסים, גם החרדים יועילו להתגייס ולהגן על ארץ ישראל לא רק מתוך הישיבה אלא גם בגבולות! די לאפליה בין דם לדם!!!