שוב: רב מוכר תקף נשים שבאו לקבל את ברכתו - סרוגים

שוב: רב מוכר תקף נשים שבאו לקבל את ברכתו

שלוש נשים הנמצאות בתהליך חזרה בתשובה טוענות כי רב מוכר תקף אותן בעת שבאו אליו לקבל ברכה. "בגלל שיש לו פה הוא הצליח לשכנע בנים ובנות להגיע אליו ופתח להם מדרשות"

שוב: רב מוכר תקף נשים שבאו לקבל את ברכתו
  אילוסטרציה שאטרסטוק

שוב זה קורה.

שלוש צעירות המתגוררות בשפלה ונמצאות בתהליכי חזרה בתשובה טוענות כי רב מוכר באיזורן תקף אותן בצורה חמורה בעת שהן באו אליו לקבל את ברכתו.

על פי הדיווח במקומון 'ערים' שחשף את הפרשה ושהובא באתר החרדי 'כיכר השבת', לאחרונה פנו המותקפות לרב ביישוב בו הן מתגוררות, וכשזה שמע את פרטי הסיפור, הוא לקח אותן מיידית למשטרה לצורך הגשת תלונה נגד הרב שפגע בהן.

עוד עולה מהדיווח כי מלבד התקיפה, לכאורה, נטען כי הרב גם לווה סכום של 12 אלף שקלים במזומן מאחת הצעירות והשיב אותם בשיקים של עמותה שהוא מנהל. מאוחר יותר התברר כי לשיקים אין כיסוי. הרב עצמו זומן לחקירה ושוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

אחת מהמתלוננות אמרה ביציאה מעימות עם הרב החשוד כי "הוא נתן לנו לנהוג לו ברכב ואחר כך היינו מרגישות חייבות לו. הוא אפילו נתן לנו את הרכב שלו כדי שנוציא לו את הילדים מהגנים. מה שהוא עשה לי זו נוכלות. אני אלך עם האמת שלי עד הסוף, הוא יישב בסופו של דבר בכלא".

המקומון ציטט איש ציבור מהאזור שאמר כי "קודם כל הוא כלל לא רב, אין לו תעודה וזו התחזות, לכאורה. בגלל שיש לו פה והוא יודע לדבר הוא הצליח לשכנע בנים ובנות להגיע אליו ופתח להם מדרשות. מה שמציק לי זה שרבנים מהעיר הגדולה הסמוכה שמעו עליו כבר לפני שנה והזהירו את הציבור, זה היה מפה לאוזן, אם היו עושים בזמנו משהו רציני אולי החיים של אותן בנות מסכנות לא היו נהרסים".

במשטרה אישרו למקומון כי מתנהלת חקירה בנושא וכי הוגשו תלונות נגד הרב. עו"ד ירון פורר שמייצג את הרב החשוד אמר לעיתון כי "מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו, הוא משתף פעולה בצורה מלאה עם המשטרה ולראיה הוא שחרר לביתו ללא תנאים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האם מדובר ברב שנמצא בגבעת שמואל? שמעתי עליו דברים
הוא גם נוכל | 26-06-2016 11:44
2
בנות צריכות לדעת שלא מקבלים מתנות
| 26-06-2016 11:57
מגברים אם הוא לא החתן.מלמדים בנות שלא לתת מתנה לגבר אבל לקבל ממנו לא מלמדים.השוחד יעוור עיני חכמים.
3
מאיר המתוק
בנימין | 27-06-2016 19:29
מאיר המתוק. המביא דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם.