שטרן נגד בנט: "למה על חשבון הציונות הדתית?" - סרוגים

שטרן נגד בנט: "למה על חשבון הציונות הדתית?"

מתקפה חריפה נגד נפתלי בנט ומפלגת 'הבית היהודי' בעקבות העברת האולפנא בבני ברק לידיים חרדיות. שטרן: "מפלגה שכאילו מייצגת את הציונות הדתית"

שטרן נגד בנט: "למה על חשבון הציונות הדתית?"
  (Miriam Alster/ Flash 90)

סגירת האולפנה בבני ברק.

חבר הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד) יצא היום (שלישי) במתקפה חריפה נגד שר החינוך, נפתלי בנט, ומפלגת 'הבית היהודי', בעקבות סגירתה הצפויה של האולפנא בבני ברק והעברתה לידיים חרדיות.

במסגרת נאומים בני דקה שנישאו בכנסת אמר שטרן: "350 תלמידות האולפנא בבני ברק התבשרו שהן לא יחזרו ללמוד בבית הספר שלהן והאולפנא תיסגר". שטרן הזכיר את הישגיה של האולפנא ואמר: "זו אולפנא עם הישגים גדולים ואחוז זכאות לבגרות של קרוב ל- 100% הצלחה. והשאלה היא למה סוגרים. על פי ההישגים ברור לכולנו שהמוסד לא נכשל, אז מה קרה? אלא צריך להעביר כדי להקים שם מוסד של חסידות גור".

שטרן ציין כי הוא "ער לחשיבות של היחסים של הציונות הדתית עם חסידות גור, אנחנו מאוד מעריכים את זה ולפעמים מוחאים כפיים, אבל למה זה צריך להיות על חשבון הציונות הדתית?".

לאחר מכן עבר שטרן לתקוף את העובדה כי ענייני היהדות והדת הופקרו על ידי הציונות הדתית: "לצערי הרב אנחנו כבר רגילים לשלם את המחיר על זהותה היהודית של מדינת ישראל. סוגיות כמו גיוס, גיור, כשרות, גירושין ושבת כבר הופקרו על ידי הציונות הדתית בידי החרדים".

שטרן תקף גם את מפלגת 'הבית היהודי' ואמר כי היא "כאילו" מייצגת את הציבור הדתי לאומי: "אני מודה שכשהדבר מגיע לידי פגיעה אישית בתלמידות תיכון זה קשה לי מאוד. אני רוצה להזכיר ששר החינוך היום שייך כאילו למפלגה שמייצגת, כאילו מייצגת את הציונות הדתית. והשאלה הפשוטה שלי היא: מי ילחם בסוף על הערכים של הציונות הדתית ומי יילחם על מוסדות החינוך של הציונות הדתית?".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
החרדים הורסים את המדינה
אלי | 21-06-2016 18:52
לא הולכים לפי התורה אלא לפי ערכי הגלות.
2
שטרן צבוע. הוא נלחם נגד ישיבות ההסדר.
יאיר | 21-06-2016 22:38
סתם מנסה לעשות קופה על חשבון האולפנא שממש לא מעניינת אותו. והוא בכלל מעדיף חינוך מעורב ולא אולפנא. בושה עם כזו צביעות
3
יש הגיון בטענתם מה עוד שחתמו חוזה שכזה
| 22-06-2016 8:28
האם אנו היינו רוצים שיצפצפו על זכויותנו החתומות?