הסטנדאפיסט נגד עמיר פרץ: במקומו הייתי שותק - סרוגים

הסטנדאפיסט נגד עמיר פרץ: במקומו הייתי שותק

הסטנדאפיסט נדב אבקסיס, שנולד בצפון ומשפחתו עוד מתגוררת שם, תוקף בחריפות את שר הבטחון במלחמת לבנון השנייה, חבר הכנסת עמיר פרץ, וטוען כי לו הוא היה במקומו הוא לא היה מתראיין בנושא המלחמה. "רץ לחגוג כאילו ניצחתי בעוד משחק מונופול"

author-image
הסטנדאפיסט נגד עמיר פרץ: במקומו הייתי שותק
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של רשת)

הסטנדאפיסט נדב אבקסיס, שנולד בצפון ומשפחתו עוד מתגוררת שם, תוקף בחריפות את שר הבטחון במלחמת לבנון השנייה, חבר הכנסת עמיר פרץ, וטוען כי לו הוא היה במקומו הוא לא היה מתראיין בנושא המלחמה שבימים אלה מציינים עשור לפתיחתה.

בעמוד הפייסבוק שלו, המונה עשרות אלפי עוקבים, כתב אבקסיס: "כל השבוע הזה "חוגגים" בכלי התקשורת 10 שנים למלחמת לבנון השניה, ועמיר פרץ מסתובב בין אולפן לאולפן עם חזה נפוח, משל היה נפוליאון. "החיזבאללה מורתע כבר 10 שנים ויודע שלא כדאי לו לפתוח שוב במלחמה מולנו". וואו, פחד", כתב אבקסיס.

הסטנדאפיסט המצליח המשיך למתוח ביקורת על הצגת המלחמה כהישג ישראלי וכתב: "10 שנים לאחת המלחמות הגרועות בתולדות המדינה, זו שבתחילתה הכריז שר הבטחון: 'נסראללה לא ישכח מי זה עמיר פרץ', כאילו היו שני תיכוניסטים שרבים בחצר בית הספר על היפה של השכבה".

אבקסיס ממשיך וכותב: "מלחמה בה העורף לראשונה חטף באבי אביו, כל הצפון התרוקן מתושביו, מדינה שלמה שותקה כמעט מכל פעילות, ובזכות גאידמק אחד, זה שכולם לעגו לו, לאנשים היה איפה לישון ומה לאכול. בזכותו ולא בזכות המדינה".

"מעל 120 חיילים ו44 אזרחים הרוגים, 2000 חיילים פצועים, ועוד כמה מאות אזרחים, עשרות אלפי חיילים שלא הוכנו כמו שצריך, מילואימניקים שלא ידעו מה קורה איתם, מפקדים שניהלו קרב מול מסכי פלזמה, כשחייליהם נמצאים עמוק בשטח, ורמטכ״ל שהזדרז קודם למכור מניות, (ואח״כ כאזרח הופך להיות דירקטור כושל בכל מיני חברות אזרחיות)".

"והזיכרון כאן כ"כ קצר, כי אמרת עמיר פרץ, אמרת 'כיפת ברזל', כאילו הוא הוא היה ההוגה, המפתח והמדען שהמציא את הפרוייקט (שגורם לממשלות ישראל מאז, בעיקר לספוג, כי 'יש כיפת ברזל!!')", כתב אבקסיס.

"אז נכון, עמיר פרץ לא היה זה ששלח טילים לחיפה וקרית שמונה, אבל לו אני הוא, הייתי לפחות שותק כשהיו מדברים איתי על מלחמת לבנון ותוצאותיה, ולא רץ לחגוג כאילו ניצחתי בעוד משחק מונופול", חתם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הוא צודק
| 16-06-2016 20:43
2
תקשיבו לו הוא היה קרבי בגולני
צודק | 20-06-2016 12:40
כבר אז היה משגע את הילמן בחיקויים
3
כתבה טובה.ותודה למפתחים של כיפת
| 21-06-2016 2:45
ברזל. עמיר פרץ רק אישר לחכמים האמיתים לפעול. נקווה שבעתיד אם יהיו מלחמות ראש הממשלה ידאג שכל הנופלים יהיו רק מצד האוייב ללא רחמנות מטופשת. ועוד יותר נקווה שבני האדם יקבלו דעת שמלחמה אין בה שום דבר חוץ ממוות הרס ואבדון. מה שקורה שראשי המדינות מאבדים עשתונות והכי קל להתחיל להפציץ את השכנים במקום לטפל בעצמם.שיקחו טיפול פסיכולוגי מקדים .