את מי כינה בוז'י הרצוג "בוב ספוג"? - סרוגים

את מי כינה בוז'י הרצוג "בוב ספוג"?

חבר הכנסת יצחק הרצוג תקף הבוקר בחריפות את הממשלה אליה כמעט נכנס לפני מספר שבועות ושלח עקיצה חריפה לשרי הימין: "אין אף פושע אוסלו שמפריע לגיבורי הימין לנצח את הטרור"

את מי כינה בוז'י הרצוג "בוב ספוג"?
  (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

יו"ר 'המחנה הציוני' ויו"ר האופוזיציה חבר הכנסת יצחק הרצוג תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את הממשלה ותהה מי מונע בעדה להביא לידי ביטוי את השקפת עולמו של הימין.

במהלך נאום שנשא ב"כנס הרצליה" ושתוכנו הובא בחדשות 10, אמר הרצוג: "חשבתי שקיבלנו כאן חבורה של גיבורים עם כוחות על, יצאו לנו מנהיגי בוב ספוג".

הרצוג המשיך לתקוף בחריפות ואמר כי "סוף סוף יש לנו ממשלת ימין. סוף כל סוף יש לנו ראש ממשלה מהימין, שר בטחון מהימין, שר חינוך מהימין, שרת משפטים מהימין, שר חקלאות מהימין ואפילו שר תחבורה ימני. אין אף "מערכניק" שמונע מצה"ל לנצח. אין אף פושע אוסלו שמפריע לגיבורי הימין לנצח את הטרור".

בהתייחסו ליוזמת השלום הערבית אליה צפויים להתנגד חברי כנסת רבים מהימין, בעיקר מ'הבית היהודי ומ'הליכוד', אמר הרצוג כי "בניגוד לדור הקודם של מנהיגים ערביים, בימינו רבים מן המנהיגים הסונים סובלים פחות ממה שאני מכנה 'תסביך ישראל' ממנו סבלו קודמיהם. הרעיון שקבוצה של מדינות ערב מתונות מוכנות להיכנס לתהליך מדיני עם ישראל, באמצעות יוזמה אזורית הוא הזדמנות ייחודית".

ראוי לציין כי הממשלה שהרצוג תוקף היום בחריפות היא בדיוק הממשלה אליה היה קרוב להכנס רק לפני מספר שבועות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
MATI BELO-
| 17-06-2016 8:35
הי. מה זה הדיבור הזה? לא מתאים בכלל.